Så tycker jag. c:

Eftersom jag nu suttit och kollat klart på alla missade avsnitt från Idol (plus massa andra Idol-videos) och bara har allmänt tråkigt, samtidigt som jag är super pigg, tänkte jag skriva en liten mening om varje kvalfinalist i Idol.. Jag vet jag har inget liv. ♥

Går efter ordning på bilden, så att även ni som inte kollat på Idol vet vem jag pratar om c:
Ni behöver inte läsa allt, det blev mer text än jag planerat. xDD


Leonard
: Jag tycker om honom, punkt. Han sjunger skit bra och är himla söt. ›ww‹ (Dock inte på bilden ovan xD)
Robin: Sjunger jävligt bra, men inget speciellt utseendemässigt enligt mig. :'3
Tony: En av mina favoriter. Sjunger förbannat omg-bra och är dessutom skit snygg.. hohoho ~ Tycker om honom också. c: Tycker dock hans armar är lite läskigt.. för muskliga. uwäh. x'3
Olle: Mwahahah, så söt o underbar kille ›w‹ Gotta love hans skratt ~ Sjunger massssa bra d(^w^)b
Molly: Har inte fastnat så mycke för henne (ännu) men hon sjunger så fantastiskt otroligt bra! Ska även bli kul o se hur Idol kommer styla henne :3
Moa: Från brörjan älskade jag henne, men gillar henne inte riktigt lika mycke längre. Tycker fortfarande hon är skit bra, och något ni måste hålla med om: Jag tycker hon är väldigt lik bloggaren Keela.
Mikael: Kan la inte säga att han ser jätte bra ut, men han har en himla söt personlighet >w< Och sjunger BajsBra. (citera: nytt ord.)
Maikel: Inga kommentarer. Bläh :c
Amanda P: Gotta love this girl. Sjunger så jävla bra *_* Både söt på utsidan och insidan. ~
Magdalena: Kommer just nu inte ihåg hur hon sjunger, men har för mig att även hon sjunger väldigt vackört. Skit söt är hon oxå. :3 Och så är hon ju frisör.. precis som jag vill bli c:
Roshana: En av mina favoriter :3 Hon är så glad o sprallig, SÖT som fan. Magisk röst c:
Jafet: Har inte riktigt fastnat för honom heller. Tycker han sjunger bra, och så är det skit coolt att han kan dansa oxå C:
Hampus: Såg inte hans audition, har inga speciella tankar om honom.. ännu. ^^'
Frida: skit cool chey :3 Sings amazing ~
Emil: Sjunger massa braaao C: Har inte fått något speciellt "band" till honom ännu, om man nu kan säga så. Ska blir kul att se hur han blir stylad också! c:
Dounia: Sjunger väldigt bra, men såg inte hennes audition, så har inte ngt speciellt "band" till henne heller ännu :'3
Men det andra jag hört av henne har jag tyckt varit skit bra :D
Denise: Det första jag kommer att tänka på henne är att hon är otroligt söt. (inte bara utseendet) Och så tycker jag hon är väldigt lik en tjej jag känner. (Lina heter hon :3) Gillar att hon har en ganska ljus röst, så himla vackert. ~
André: Vet inte riktigt om vad jag tycker om han som person, men jag älskar verkligen hans audition ^w^ Och så måste jag väl erkänna att han är jävligt söt/snygg, men gillar inte hans hår. det ser liksom fettigt ut.. 3: Tyckte han var skit söt i ostylat hår! :D
Linni: Jag tycker om henne. Dunno why. Hon har en ganska speciell röst.. och utseende. Kan oxå tycka att hon har lite för mycket grejs i håret ibland, men vafan, who cares. xD
Amanda F: Så sööt! >w< Älskar hennes röst och hennes sätt att sjunga på ♥ Hon e faktiskt ganska lik en av mina kompisar oxå, och är ganska lika på personligheten också. Elin, jag har hittat din dubbelgångare O_O ;D


OJ.. Det där blev mer text än jag förväntade mig. Trots att jag inte skrev så mycket om varje person. xD Mina favoriter är Tony, Amanda P, Leo, Roshana, Denise o Olle. Just nu :3 Hoppas de tre första håller sig kvar länge! :3

Nej, nu känner jag att jag har blivit alldeles för Idol-paranoid (Det är första gången jag kollat på alla avsnitt xD) så jag borde nog gå och lägga mig. Ska nog läsa lite i "Pojken i randig pyjamas" och sen mysa ner mig i sängen ~

Och så avslutar vi inlägget med denna feina bilden;


Jag skulle gå på toa, så jag pausade videon, och.. ja, vad ska man säga. E man proffsig så e man. Som jag skrev på facebook. "Om man har tur kan man fånga ett peddosmile från Pelle Lidell" xDD SNATTA INTE DENNA BILDEN! Ò__Ó Isf får du länka min blogg. Detta, mina vänner, är ett konstverk. *stolt*

Kommentarer
Pastel skrev:


Sv: Det kan jag hålla med om ;3 Föredrar själv bodyline stuket, men kan hitta riktigt awesome grejsor på YS också ^^



Heheh ~ xD

Datum:2011-09-25 Tid:12:36:56 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
Heidi skrev:


sv. Det är lugnt (>v<)



Jag hejjar på Olle, jag tkr han är megasöt/charmig (>//w//<) Och Moa L. och Emil :D Haha.. Kände att du behövde veta det OwO

Datum:2011-09-25 Tid:13:39:36 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
美杏花 skrev:


HAHAHHAHAH BILDEN!! TROR JAG DÖÖR HAHAHAH ASSÅ SNYGG DÄÄR 8DD

Datum:2011-09-25 Tid:13:40:18 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Sannalitens.se skrev:


Svar: Okej, det roligaste jag ska göra under hösten är definitivt att jag ska åka till Mauritius :) Jag tror det kommer var ahelt underbart och förmodligen jättejättefint där! Har du varit där någon gån? :)Kramar!

Datum:2011-09-25 Tid:14:46:44 Blogg: http://Sannalitens.se
Karo skrev:


Sv: Ofa bara 59:-?! Owwo Och jag som velat ha en såndär mössa jättelänge nu, tur att jag ska sticka en nu åp slöjden! ^^ (För vi måste sticka något innan vi får fritt arbete = kigurumi) 8DD

Datum:2011-09-25 Tid:16:27:14 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Pastel skrev:


Sv: Gratis frakt?! 8'D Grymt, ska se om jag kan beställa hem några grejsor därifrån hehe... ;D <3

Datum:2011-09-25 Tid:16:50:19 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: