Present från Evelina

JAG HITTADE BREVET! Gode gud vad jag letat efter det. Jag fick det för flera veckor sedan, men sen la jag det på något ställe och jag kunde verkligen inte minnas var :s Men nu hittade jag det i en plastpåse med ett par skor, som stått på mitt rum i evigheter!
I vilket fall, så har jag tagit kort på dom små sakerna som jag fick och även tagit fram min låda med brevpapper, och ikväll tänker jag sätta mig och skriva ett svar c: Imon kommer jag skicka iväg breven till Heidi o Bianca, och även det till Evelina. Förlåt, förlåt, förlåt x 1000 för att jag inte skickat detta tidigare, jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har vetat att jag ska göra det och velat göra det, jag har bara inte hunnit >m<'





Nåja, nu ska jag fortsätta sortera i mina mappar och läsa "Pojken i randig Pyjamas", bättre att göra den läxan nu så jag slipper stressa på tisdag. Sen ska jag hem till pappa o äta, vet inte riktigt vad som händer sen. Hoppas på att jag får sova hos mamma i natt. Bai ~

Kommentarer
Pastel skrev:


Sv: Kikade precis in på YS, du hade delvis rätt med det där om fri frakt, men bara om man köpte saker för över 1000 spänn.. :'C

Datum:2011-09-25 Tid:18:45:17 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
Karo skrev:


Sv: Juste du håller ju på med din kigurumi.. ;;m;; Ärligt talat hade jag hellre velat börja på den nu än att göra mössan, jag hade köpt en liknande i Kina istället D: Jag vet inte ens om jag kommer få göra den!! Kommer nog också få betala för tyget själv -.-' Men jag hoppas jag blir klar med kigurumin innan jul ;w; Skulle vara asnice att ha på mig den på julafton >//w//<

Datum:2011-09-25 Tid:18:45:29 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Heidi skrev:


Yeey, jag kommer få ett brev! (TTwTT) Nawsi, det är så himla sött av dig (p__q)... Tack x100000000000!



sv. Hm... jag har ingen aning om varför jag skrev Moa L..... (O_o) Udda...

Datum:2011-09-25 Tid:19:06:48 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
Linnea skrev:


Asså älskar verkligen din blogg!! Läser den dagligen, den e så söwt!! Ville bara lämna en kommentar, hehe :3 så du vet att jag läser din awesomea blogg :D

Datum:2011-09-25 Tid:20:48:13 Blogg: http://linnees.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: