Hjälp mig!

Började på kigurumi-projektet idag på slöjden. Fellie joinar mig! 8D Fast vi hann inte längre än att göra mall till kroppen och ärmarna -w-' Haha, det var svårare än jag trodde.. Jag är dålig, jag vet. xD

Eftersom det går åt så mycket tyg till en kigurumi så kommer jag få köpa en del tyg själv. Dock tycker jag skolan kan bidra med tyg till insidan, eftersom det finns folk som göra byxor och munkjackor o sånt med tyg de får av skolan.. Så jag tycker det är mer än rättvist att jag åtminstone får lite tyg! Hoppas min lärare förstår det.. Hon typ hatar mig .__.'

Nu får nu hjälpa mig! Jag vill helst av allt ha ngn av de två alternativen på bilden under, men det kommer tyvärr vara svårare och med tidskrävande. Men det jag inte vet är hur färgerna ska ligga! Vill ha någon fin pastellfärg på kigurumin, och jag tror det blir grön o rosa, men får se om jag ångrar mig till blå o grön eller blå o rosa.. gah. -ww-''' Tycker mest om nr 2, vilken gillar ni mest? :3


Förlåt för fula skisser >3<'


Kan nog helt utesluta de två understa, eftersom jag helst vill ha med vit mage :3 Eller? ÅH, jag vet inte! @_@' Aja, har ju ett tag på mig att fundera iaf, tänkte köpa tyg i helgen :3 Vet inte heller om luvan ska vara grön eller rosa xD gjorde frön på bilden, men får se hur det blir ^^

HJÄLP MIG! Vilket alternativ tycker du är snyggast? Försök föreställa dig hur det skulle se ut i verkligheten! ;D (Om du inte vet vad kigurumi är, googla det! :3)

Kommentarer
emmy skrev:


2

Datum:2011-09-06 Tid:08:10:37 Blogg: http://emmyholmstroms.blogg.se/
saggos skrev:


jag tycker nr 2 var snyggast för många onepiecer ser ut som ettan (min gör det) och så var det snyggast! :)

Datum:2011-09-06 Tid:08:22:58 Blogg: http://saggos.blogg.se/
Pastel skrev:


Tvåan var sötast! ^w^ Lycka till med kigurumin :3

Datum:2011-09-06 Tid:11:23:57 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
karin skrev:


Hej! Först vill jag bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Läser den nästan varje dag :3

Jag tycker du ska ta 2:an!

Datum:2011-09-06 Tid:17:08:33 Blogg: http://karinlehtonen.myshowroom.se
Vilma skrev:


Nummer 1!! ^^

Datum:2011-09-06 Tid:20:16:59 Blogg: http://wilmelina.devote.se
Heidi skrev:


Jag tyckte nr. 1 var megasöt!! (OwO)

Datum:2011-09-09 Tid:09:10:13 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: