Jag ska sy en kigurumi :3

När jag hade träslöjd hade jag världens längsta grejer om vad jag skulle göra i syslöjden, men nu när jag väl har syslöjd så är alla idéer borta.. och ersatta med saker jag vill göra i träslöjden. Hm.

Hade som sagt en (eller flera) saker jag jätte gärna ville göra, men nu har jag glömt bort dom >m< Och eftersom jag satsar på MVG i syslöjd så löser jag problemet på det här sättet: Jag syr en kigurumi! Jag vet, jag har redan en, men jag har faktiskt funderat på att köpa en till men jag hittar ingen jag verkligen gillar.

Jag har bara två problem med detta:
1. Jag har inget bra mönster till det
2. jag vet inte hur mycket material man får använda

Jag hoppas jag löser båda problemen imon, då jag har syslöjd.

Jag tror detta kommer bli en stor utmaning för mig.. och ja tror även att jag kommer stor-faila. x'3 Men jag ska göra mitt bästa! :'3



Dock är jag egentligen inte så jätte sugen på att sy en kigurumi själv.. Vet att jag komma faila så hårt, men.. Allt för bra betyg! d(>w<)b
Vill ha en som på bilderna åvan, så jag ska försöka göra ngt liknande. (Hon på bilden till vänster heter Emma och hon e skit söt, just so u know >w<) Finns att köpa för 1499kr på TalkingClothes.. Alldeles för dyrt fö mig O__O'

Okej, nu ska jag sluta babbla. Svara på några kommentarer och läsa lite innan jag ska sova.. ush, fyfan vad trött jag kommer va imon. >_< Aja, gnatt! ~

Kommentarer
Rebecka skrev:


känner mig riktigt dum nu..det hela harblviti ett missförstånd och jag vill be om ursäkt 1032947439 gånger om för jag skäms så FÖRLÅT!

Datum:2011-09-05 Tid:07:39:12 Blogg: http://powderpink.webblogg.se/
Heidi skrev:


Mwaah, jag skulle ju också sy en kigurumi! Men vet du vad?! De var megaelaka i skolan och sa att alla tjejer var deprimerade i min ålder, så vi ska ha typ någge terapi timmar istället för textil!! (TTwTT) En HEL FREAKING TERMIN!!! slår huvudet i väggen



Men nåjah... Jag som skulle sy en bun-bun kigurumi... Lyckos dig! (OqO)

Datum:2011-09-05 Tid:17:40:34 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: