I'M F*CKING BACK!

Fick nyss sms av mamma.. "Bloggen är tillbaka!" Kutade till datorn och fick se att det faktiskt går att besöka bloggen igen, THOHO!

Det som hände var att fakturan för min domän (Som kostar 79kr per år) blev betald för sent. Fick den av Emma (den skickades hem till henne) i fredags, sen glömde jag att jag hade den tills söndag, då vi betalade den. Så bloggen har alltså varit nere i tre dagar, men nu är den tillbaka, och så även jag!

Ni ska bara veta hur rastlös jag har känt mig utan bloggen. Vafan ska man göra på datorn om inte blogga, svara på kommentarer eller pilla med designen? Haha, bloggen är mitt liv. xD

Har hänt ganska mycket sedan i söndags, som jag inte orkar skriva om just nu. Väldigt mycket i vilket fall. Hoppas jag kommer ihåg allt som jag hade tänkt skriva om nu bara :'3

Och om något liknande detta skulle hända igen, så har jag skapat en FACEBOOK SIDA för Hachi.se.

Jag skulle bli glad om ALLA som läser/följer min blogg gillade sidan
, så jag har er alla samlade på mer än ett ställe.

~ SIDAN HITTAR NI HÄR ~

Nu tror jag So:n börjar snart, så jag får skriva mer ikväll, har massvis jag behöver skriva nu när jag inte skrivit på så länge, hohoho :D

Och så gör vi inlägget ännu gladare med en bild på en av Stefans just nu namnlöse kattunge 83

Stefan vill hon ska heta Olle, och att hennes bror ska heta Rut. Rut och Olle. Självklart tycker jag att honkatten borde ha ett tjejnamn, men jag håller med om att hon *peka upp* inte passar som Rut och att den andra inte passar som Olle. xD Jag och Elise däremot, tycker dom ska heta Yoshi och Zingo.

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: