Missing the shit.

Saknar NärCon. Peppar för KultCon 8D (O min födelsedag)


Ska snart cykla till skolan. Idag ska jag, pappa o alla systrarna åka till Skåne. Vi ska sova i farfars stuga, med våra kusiner, till söndag. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Jag gillar inte att vara i farfars stuga, men pappa blir bara arg när jag säger det, så jag måste följa med, även om jag hade planerat saker i helgen. Dessutom finns det inget varmvatten hos farfar, så jag får duscha direkt när jag kommer hem från skolan och föna håret o platta det. (Mitt hår blir mega-fluff när jag blåser/fönar det... xD) Och.. det finns inget internet. Så jag kan inte blogga, och jag kan inte göra klart min muntliga redovisning, som för övrigt egentligen skulle vart klar idag. + jag missar dagens träning, som jag verkligen skulle behöva. (konståkning)

Anledningen till att vi åker dit e för att ngns son ska döpas, tror det var pappas kusins. Pappa sa att dopet var förra veckan, då vi hade tänkt åka upp, men jag åkte till Fellie (i hopp om att slippa följa med) men dom åkte aldrig, så ajg gissar på att pappa bara sa så, för att se hur jag reagerade..

Nåja! Nog med text i detta inlägget, nu ska jag göra min i ordning till skolan. Bai! ~

Kommentarer
Pastel skrev:


Svar: Jaa! XD Etsy.com är en awesome hemsida där folk säljer grejer dom har gjort, finns även lite begagnat också! xD (liknande ebay typ) ;3 <3

Datum:2011-10-14 Tid:14:37:46 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
sarah skrev:


sv: Hhihi, så lite så'! Allt bra?

Datum:2011-10-14 Tid:15:40:41 Blogg: http://nadarevicc.blogg.se/
Hanna skrev:


Fint armband :)

SV: Pyssla är faktist roligt, själv gillar jag och göra det när jag vill ta det lugnt...Det är så skönt att bara sitta ner och pyssla ibland, det är avkoplande :D

//Hanna

Datum:2011-10-14 Tid:17:48:12 Blogg: http://presentl.blogg.se/
BELLA skrev:


sv:

Hohoho, den är röd. BEVIS:

http://bellalalas.blogg.se/2011/october/jag-har-ratt.html#comment

Datum:2011-10-14 Tid:18:19:26 Blogg: http://bellalalas.blogg.se/
Ebbzzchan^^ skrev:


Så du ska dit? Efter

VI. SKA. TRÄFFAS.

Datum:2011-10-14 Tid:19:56:52 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se/
Toril skrev:


asså jag gillar din blogg fett mycket! :D



kraam<3

Datum:2011-10-14 Tid:20:30:24 Blogg: http://torilcat.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: