Grattiis! ~



Godmorgon! c:

Sitter just nu o finslipar på min redovisning. Kom på att jag inte berättat ännu vad det är jag ska redovisa om ännu! Man fick välja vad man ville, några valde filmer, kändisar, länder osv.. Jag valde NärCon! :D Det ska bli kul att se om jag kommer ihåg allting.. Not -__- Hinner inte göra en lapp med stödord heller, så jag hoppas bilderna på min presentation kan hjälpa mig att inte komma bort mig. :'3

Fick nyss ett sms av pappa, "jag kan köra dig". Jag blev jätte glad, även fast det inte regnar idag så hatar jag att stå o vänta i mörkret/kylan på bussen och ännu mer att åka buss! >_< Men sen när jag ringde honom så var det sms:et tydligen till Elise.. xD "Så du får ta bussen" sa han D: Men det slutade med att jag också får skjuts, haha ~

Nu ska jag träna en gång till, sen tar jag mitt pick o pack o brummar till skolan! Efter skolan ska jag in till min piercare igen, jag hoppas verkligen den blivit bättre! >.< Jag vet inte om jag berättade det, men min näsa var lite röd o svullen igår/förrgår o hon sa att om den inte blivit bättre inom en vecka måste jag ta ut den ;__; Men jag tycker det ser bättre ut, så håll tummarna! ^w^ Sen ska jag hem o DUSCHA, fyfan vad jag behöver det. Hann bara duscha kroppen igår för jag fick passa Vilda o Saga. Det tar ca 3 timmar fr mitt hår att självtorka,  jag har ingen hårfön >_> NEJ, nu skrev jag dubbelt så mycke än vad som var tänkt, typiskt mig.

EY, vänta! Kom på att Ida fyller ju år idag! 8D Grattiiiiis ~ Känner mig jätte dum för att jag itne köpt något till henne, jag har ju inga pengar eftersom jag sparar till KultCon.. vilket inte går speciellt bra. Mjaja, bai! ~

Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ skrev:


Hej! Va gärna med på min blogtävling om du är intresserat att vinna en parfym ;)

Datum:2011-10-20 Tid:13:25:48 Blogg: http://jummivonminji.webblogg.se/
puffiie skrev:


Hej fina du!

Om du är intresserad så har jag en tävling på bloggen just nu där du kan vinna beautysticks. Anmäl dig i detta inlägg:

http://puffiie.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-beautystick.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.

KRAM ♥

Datum:2011-10-20 Tid:14:45:47 Blogg: http://puffiie.blogg.se/
Hanna skrev:


SV: OKej :)

Vilken afär på bilden, ser ju att att va väldigt mkt där...:)

Hur har dagen varit då?

Datum:2011-10-20 Tid:18:04:35 Blogg: http://presentl.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! skrev:


- Hej! Vinnaren av färgade linser är presenterad på bloggen! :D Kika in och se vem som vann!



Var gärna med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/october/vinn-en-vaggtextvaggdekor-fran-paxlux.html#comment



eller passa på att vara med i denna som går ut i morgon(om du inte redan är med):

http://adaras.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-evasunderklader.html#comment



Kram! <3

Datum:2011-10-20 Tid:21:10:11 Blogg: http://adaras.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: