Trött, trött, trött.. F*cking SKOL trött!


Bajsig bild på en nyduschad fis, från förra veckan. Orkar inte -___-''

Förlåt för att jag inte har bloggat idag. 3': Har helt enkelt inte orkat, och inte haft något speciellt att blogga om.
Jag har inte gjort engelska läxan, som var till idag (har fortfarande 40 minuter på mig.. men vafan lixom -_-') eller so läxan, som också var tills idag, men mest var för min skull. (inför provet) Konståkningen gick skit och.. hum, ja.

Så nu är jag bajs trött, och ska bara sova. Hade velat sova typ 10 timmar, men som vanligt så får man bara sova 7. Fml <//3

Aja, fortsätt jätte gärna att kommentera inlägget om mitt val av ny mobil! :D MEN, jag behöver inga mer kommentarer om hur awesome iPhone är, jag har fattat det vid det här laget.. xD

Och jag frågar igen; är det någon som har en SÅN HÄR eller en SÅN HÄR mobil, o isf, vad tycker du om den? c: Var lite inne på den sista, men vill gärna göra era åsikter! :3


Ps: Jag vill för guds skull INTE ha en Samsung! O_O xD

Kommentarer
Vickie skrev:


Sv; Typsnittet i rubriken heter Coming soon :)

Tack för din kommentar!:D <3

Datum:2011-11-17 Tid:13:52:58 Blogg: http://viickiiee.blogspot.com
Rebecka skrev:


http://www.runns.se/se/art/iphone-ipod/tillbehor-4g-iphone/super-mini-bluetooth-wireless-keyboard-pc-iphone-ipad-smart-phon.php <---- här är länken till tangentbordet :)

Datum:2011-11-17 Tid:14:19:02 Blogg: http://powderpink.webblogg.se/
Heidi skrev:


Re: Haha, tack... >v< Men paint är sämsta sättet att rita på D; TT^TT

Datum:2011-11-17 Tid:15:45:22 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
Ebbzzchan^^ skrev:


YÄÄÄHHH DU FATTAR HUR USLA SAMSUNG ÄR~



Sv: Ofta? Jag vill ha... D:

Datum:2011-11-17 Tid:17:43:44 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se/
Emelie - Crazynails skrev:


SV: nej nej nej, ta inte Sony ericsson om du inte planerar på att byta snart, de hänger sig/går sönder efter typ ett halvår.. xD

Datum:2011-11-17 Tid:19:59:32 Blogg: http://crazynails.blogg.se/
Pastel skrev:


Re: mm, visst är dom? >< Men det finns en del bra xperia mobiler (dom lite dyrare), dom är oftast bättre. Så är det oftast mer sony ericsson, ju dyrare desto bättre x''D Tycker nog att du borde satsa på en htc, iphone eller en av de bättre xperia mobilerna (min kompis har en x10, hon tycker iaf att den är bra ;3)!



Haha, scary O.O Hoppas att hon var snäll? xDD Nope, we don't..? Har ni det? :O

Datum:2011-11-17 Tid:20:17:55 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
saggos skrev:


två frågor:

vart får du tag i dina bakrundsbilder? de är så söta.

och gör du designer? ^^

Datum:2011-11-17 Tid:20:43:33

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: