Dr Martens ångest..



Sitter och kollar på Dr Martens.. igen. Gah, varför kan jag bara inte låta bli? >m< Dom e ju så himla dyra..

MEN, jag har en plan! Om jag frågar pappa om lite pengar (till vinterskor) och detsamma med mamma, så sparar jag lite av mina egna pengar.. och sen har jag råd! :D Typ :''3 Men jag kan inte riktigt bestämma mig.

nr 1: vanliga matta svarta, från Nelly, kostar 1395 kr. UWÄH. Men fina e dom.
nr 2: blank lila, finns på både Heppo.se och Brandos.se. Är dock inte lika sugna på dessa längre.. menmen. xD
nr 3: SUPER BRA! Säger inte vart de finns, eftersom de bara finns ett par.. OCH DE ÄR MINA! ;) Dom är EXTREMT billiga, dock begagnade, men det hoppas jag inte spelar någon större roll, och dom är VITA med SVART sula, precis det jag ville ha från allra första början! Det ända dåliga är att det e stl 39, jag brukar ha 38, men jag får bara hoppas att de passar ändå c:
nr 4: är också begagnade. Jag har inte sett hur dom ser ut på riktigt ännu, har mailat o frågat om mer bilder, men om de ser bra ut så är det skit bra, eftersom de är lite billigare än vanliga Dr Martens, och dessutom är dom fodrade! :D

Så, dom vita är ett solklart ja för mig, får bara hoppas att dom sitter bra när jag väl får hem dom, och nr4 är ganska lockande också, eftersom de är svarta, o därmed passar till allt, och dessutom e fodrade; skit bra. Tillsammans blir det 1249, alltså typ det vanliga priset för Dr Martens. 8D

Nu ska jag plugga matte.. fy i HELVETET säger jag bara. Ska göra hela röd kurs idag, har provet imon. Bai.

Kommentarer
martina skrev:


sv; ja, man sparar verkligen jättemycket pengar på det! :)

Datum:2011-11-10 Tid:16:35:59 Blogg: http://martinaolsson.myshowroom.se
Pastel skrev:


Ååh vill också ha ett par fina dr martens >w<'' Helst ett par pastelfärgade eller ett par bruna ^^ ~



Re: ppfftt.. haha sure ^^'

Datum:2011-11-10 Tid:16:36:56 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
Linnea skrev:


Dog lite när jag såg dom lila :D

Datum:2011-11-10 Tid:19:17:15 Blogg: http://creativeness.blogg.se/
Lucia skrev:


ååh!! jag vill så gärna ha blanka rooosa dr martens!! >m<

Datum:2011-11-11 Tid:14:05:17 Blogg: http://luccia.blogg.se/
MangAnime skrev:


Svarta fodrade!

Datum:2011-11-11 Tid:21:36:13 Blogg: http://manganimes.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: