Turkost, vitt och mintgrönt

Hemma! ~ Självklart glömde jag de allra viktigaste sakerna, nämligen batterier och bärbar högtalare, jävla skit. Batterier får bli imon istället, men den där coola högtalaren blir det inget av ;_; Anyways, jag är jätte glad för allt jag köpte, men lite sur också. Mamma tjatade om att vi inte skulle köpa så mycket idag, att vi bara skulle köpa för 500 kr. Jag betalade 300 kr av mitt och mamma resten, vilket kanske bara var 200. När jag kommer hem och ser Elise packa upp sina saker får jag värsta chocken... Omg! Hon hade 12 överdelar, 3 tights, ett par shorts, en tavla... Säkert för 1000 kr. Känner mig sjukt dissad, vad hände med "bara 500 kr, vi ska till Bulgarien, bla bla bla..."?

Aja, man ska tänka positivt! Nästa vecka ska jag och Felicia till Halmstad, så då är det min tur att shoppa! ^w^ Eftersom jag glömde batterier får ni en dålig bild med webkameran. (Vet att den är spegelvänd.. xD)

Jag är i vilket fall väldigt nöjd ^w^<3 Ni kommer förmodligen få se allt (förutom underkläderna och godiset) närmare inom en snar framtid ;) Nu ska jag få lite ångest över So provet imon, och även försöka få in något i hjärnan. Vet inte ens om jag kommer få G på det här. Gekås var inte speciellt lämpligt idag... Men skulle jag tackat nej till detta? ;)

Kommentarer
Anonym skrev:


- har du bloggat om det? Jag det är hon jag menar. man jag menade inte att det var töntigt, urtan att folk som sa att jag härmade henne att dem sa att det var töntigt eftersom jag aldrig läst hennes blogg.

Datum:2011-05-26 Tid:07:00:05 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: