Tack mamma! ~

Halloj! Det har hänt mycket idag och för att inte få er somna sammanfattar jag det såhär:

Bild - muntlig redovisning. Fick VG, tjuhu! Failade lite bara, sa "blåmmaffär" istället för "blomsteraffär" xD
Spanska - lalalala ~ Satt och surfade (scchhh!) och vann ett par skit snygga jeans på Tradera :D Tack pappa ~
So - lalalala ~ Satt och kladdade i mitt block. Höll på att somna.
Matte - Blev mirakulöst super pigg.. riktigt läskigt. Jag tyckte det var skit kul att räkna och gjorde jätte mycket, jag ville inte sluta när lektionen tog slut! Ja ni läste rätt... skjut mig.
Klasstid - lika "kul" som vanligt.
Efter skolan - Lämnade min datorladdare hos data-snillet på skolan och fick låna en ny av honom. Det var ngt fel på mig.. D: Pluggade No på läxhjälpen.

Efter 20 minuters kånkade på tunga väskor kom jag äntligen hem till mamma och kunde pusta ut för åtminstone några minuter. Jag fick en muffin och saft, och även... En present! :D För att jag varit så "duktig" ;) VG på hemkunskaps-provet och redovisningen idag. (Hoppas ni inte tror jag försöker styla eller så när jag skriver vad jag får för betyg.. x')

Denna fick jag!


Nu har jag sammanlagt 4 piercingar! :D

Den sista har ni redan sätt, om ni missade den kan ni se den HÄR.

Nu MÅSTE jag plugga, skit svårt No prov imon.. GAAH, jag dör. *flyger iväg mot himmelen*

Kommentarer
Ells skrev:


Åh haha lyx! Jag fick två Mvg på en vecka och mina föräldrar gav mig ett "Duktigt" Det kändes trist men, jag borde inte kräva en belöning för att göra mitt bästa! Men om jag får gör det inget ;D Super fin var den i alla fall!

Datum:2011-05-16 Tid:17:33:20 Blogg: http://jademysteries.blogg.se/
IssaTrönnblom skrev:


Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

Datum:2011-05-16 Tid:19:36:05 Blogg: http://tronnblom.blogg.se/
Emelie - Crazynails skrev:


Sv: Hahaha, naaw! Jag tror att du passar i lockar (du borde lägga upp en bild :D). Mitt hår är iaf mycket värre, det blir inte ens platt när jag plattar det :( Bara mindre fluffigt... Haha :)



4 affärer? Bara? :O Jag bor ca 10 minuter ifrån 3 olika centrum, som har alla bra affärer.. Sen är det inte så långt till stan från mig heller. Okej måste nog verkligen sluta klaga på att det inte finns några bra affärer här xD

Datum:2011-05-16 Tid:19:46:00 Blogg: http://crazynails.blogg.se/
ellaheadlam skrev:


HAHAHHAHAHAH fick världens skratt attack när du skrev "dator-snillet" hhahah fan va kul de va att läsa de ;D

Datum:2011-05-17 Tid:10:24:27 Blogg: http://ellaheadlam.devote.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: