Shorts, piercing och kamerastativ

Jag blir fan deprimerad.. vad är alla mina underbara läsare? D: x') Märker nu att det inte är lika kul att blogga när ingen läser. Okej, "ingen" är en total överdrift, men det är inte lika många som det brukar. Ca 20 pers mindre ;_; Anyways, ni som fortfarande finns kvar hos mig, (lol, det där lät lite konstigt..) ni är bäst! ;D

Anyways, tillbaks till det jag skulle skriva! Igår fick jag lite nya saker som jag tänkte visa! ~ För det första fick jag hem mitt kamerastativ som jag vann på tradera C: Älskar det! Nu kommer det bli SÅ mycket enklare att ta bl.a outfit bilder :D


För det andra: SHORTS! :D Jag provade dessa på KappAhl igår med mamma, och när hon skulle gå o betala bikinin så kom hon helt plötsligt tillbaka och frågade om jag kunde ge henne shortsen. wiih! Och det sista, ny piercing! :D Okej, den är inte ny, köpte den på marknaden som var för några veckor sedan, men nu har jag äntligen vågat byta. Vet dock inte hur länge jag behåller denna, tycker att själva staven är för lång. (Och smal!)

Omg, kommer SÅ ångra att jag lägger ut den här bilden. Känner mig som en fjortis ;_;
Och nej, jag håller inte in magen. Jag har alltid varit smal. Vilket kan vara lite jobbigt ibland. Började inte äta riktigt förrän jag var 6 år >.< Men visst är shortsen underbara!? :DD

Det här e min navelpiercing-historia ;) Jag piercade mig i oktober. Jag hatade (hatar) min skumma in-och-ut navel, (Ni kan se vad jag menar lite på andra bilden) så jag ville gömma den med ett fint smycke c; Dock är jag inte säker på hur länge jag kommer använda mig av den nya, den är väldigt lång, vilket inte är snyggt, och smal, vilket gör att hålet blir mindre.. ;) (Ignorera hårstråna! xD)

Nu ska jag göra lite bokrecension innan jag far till skolan.

Kommentarer
sannalitens.blogg.se skrev:


Svar: Okej :) Tror du som jag, att det kommer bli en helt fantastiskt skön sommar i år? :)

Datum:2011-05-12 Tid:12:56:18 Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
Imm skrev:


Hej!



Jag såg att du hade Blomdahl's navelpiercing (den med blomman), hade du tagit med den helt först? Alltså som läkestav? För jag själv har Blomdahl's i nu, min läkestav - har sjukt lust att byta och det har gått ungefär 6 månader snart. Men jag vågar typ inte...för hon piercaren sa att staven skall vara i i 1 år. Men skulle behöva tips från dig om det...kan du svara i ett inlägg så jag hittar hit igen? :)

Datum:2011-06-05 Tid:10:43:59

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: