ilskan bubblar

Det var riktigt länge sen jag var såhär arg. Det finns bara två personer som jag verkligen har hatat, och denna tjejen är den ena av dom. Det har varit väldigt mycket prat om det här, omg.. jag dör. Jag kan inte sluta skratta, hon är så patetisk! Om ni bara visste vad hon skriver så skulle ni hålla med. Men jag tänker inte hänga ut henne här på bloggen inför nästan 100 läsare.. Ja, iaf inte mer än vad jag nyss gjorde ;)

Nu ska jag och Fellie ta en promenad med hennes hund, sen ska vi baka muffins till friluftsdagen imon :3

Kommentarer
Anonym skrev:


jag har redan röstat tidigare ;) Evelina Björkskog hette jag ju ;) Är ju vän vän med dej på FB :) Hoppas du vinner, och hoppas JAG vinner :) Jag skall försöka att få mina vänner att rösta :)

Datum:2011-05-31 Tid:17:57:27
Pandis skrev:


Vad har hon gjort? O.O <3

Datum:2011-05-31 Tid:18:47:19 Blogg: http://ppandis.blogg.se/
MYMiC skrev:


Menusch, jag vet hur det där känns..! Kom ihåg att hon är inte ens är värd att slösa energi på, ok? Är det något så maila mig bara så kan vi prata om det <3

Datum:2011-05-31 Tid:19:03:01 Blogg: http://mymic.blogg.se/
Karo skrev:


Vad skriver hon?! :o

Datum:2011-05-31 Tid:19:41:49 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Evelina skrev:


Du ska köpa det :)

Förresten, var är Ullared riktigt? har för mej att det är mot Göteborgs hållet, eller är jag helt ut och seglar? :) har sett på en massa olika bloggar att Claudias nagellack kostar 10 kr?? Och nailart lack i trepack för 60? :O här finns inte ens Claudia och nailarten kostar 140 kr -.-

Datum:2011-05-31 Tid:20:48:16 Blogg: http://ewenails.blogg.se/
Ells skrev:


Sådana saker är man van med, det är bara att kämpa på och göra sitt bästa för att inte låta personen i fråga trycka ner än. Sådana människor är bara patetiska.

Datum:2011-05-31 Tid:22:21:49 Blogg: http://jademysteries.blogg.se/
Evelina skrev:


Jag skrev att det inte finns Claudia här alls ;) Det är Nailarten som kostar 140 kr.. :S Nästa gång du åker dit får du la köpa allt till mej, i heeela hyllan! ;) ;)

Datum:2011-06-01 Tid:07:15:22 Blogg: http://ewenails.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: