I love shopping ~

Hallao sötnosar! Idag efter skolan åkte jag med mamma in till stan. Jag provade lite (läs: en del) kläder på Lindex och KappAhl, sen orkade mamma inte mer xD Mamma hade ångrat sig angående den vita virkade bikinin, den var ganska dyr (300kr) så det blev en enkelt bikini från barnavdelningen(!?) på KappAhl. Lite besviken är jag nog, eftersom jag redan byggt upp sommaren 2011's dröm-bikini. Men den drömmen är inte över än! Jag köpte lite saker som jag ska "pynta" bikinin med, lovar att ni får se när det är klart! ;)

Som sagt, så ska jag shoppa lite när jag får min efterlängtade månadspeng. Här är lite av det jag provade idag! ~
Hoppas ingen stör sig på lite "nakenhet".. xD Ja, vissa kan faktiskt tolka det så, så därför sa jag de ;)

Angående den randiga tröjan; den provades av en slump. Den låg på stolen i det "ombytnings-båset"(?) jag var i, så jag provade den, och den satt skit bra och var jätte snygg! :D
Och om den sista, det fanns ingen bild av den vita på deras hemsida ;)

Gillade alla kläder starkt, förutom klänningen. Det var inget "åååh, måste ha!", och så tänker jag alltid innan jag köper grejer, för jag har en tendens att ångra mig annars... xD
jag fick lite nya grejer idag också, visar dom imon! Nu ska jag göra lite No innan jag sover, hej hopp!

Kommentarer
Emelie - Crazynails skrev:


Vart ifrån kommer den första och fjärde tröjan och hur mycket kostar de :D

Datum:2011-05-12 Tid:18:23:34 Blogg: http://crazynails.blogg.se/
EMMAS skrev:


snygga kläder! :)

Datum:2011-05-13 Tid:14:21:00 Blogg: http://perssoneemma.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: