Dip Dye

jag har hur länge som helst velat färga håret på något speciellt sätt. Jag vill ha en cool hårfärg, men jag ville inte färga hela håret ex rosa... det skulle jag aldrig våga, dels för att jag skulle ha för svårt att matcha kläder osv. Nu vet jag hur jag vill ha det, men frågan är bara om jag får göra det? De bilderna med ett hjärta på tycker jag är sjukt snygga, så vill jag ha det. Dock så är jag i botten blondin, så jag skulle nog färga det tvärtom. Men bruna toppar. Skulle det passa mig? :)

Jag tror dessutom jag funnit namnet på den här sortens färgning: Dop dye. (Eller dop dying, som det står på bilden.) vet ni vad det kallas?
Mitt dröm-hår! Långt, lockigt hår med ljusa toppar. (Som bild nr 2 och 3)

Uppdatering: Självklart skulle jag vilja färga topparna turkosa eller rosa, men det blir lite problem med att matcha kläder då ;) Det är faktiskt den enda anledningen till varför jag inte har en sån färg i håret! :')

Kommentarer
Emi skrev:


Oh vad fint <3 Mörka toppar skulle nog vara fint eller så skulle du kanske kunna bleka topparna av ditt hår så att de blev ännu ljusare? Jag gillar de som har någon 'rolig' färg bäst, tror faktiskt att jag har en burk rosa hårfärg hemma, så det är nästan så att jag också skulle vilja prova ^^



svar: Tack så mycket :) Jag vet inte riktigt vad jag tycker om mitt hår dock, haha. Ibland tycker jag att det är jättefint och ibland vill jag klippa av allt ^^;

Ugr jag också! Hatar läskiga ansikten som typ stirrar på en genom tvskärmen. Jag försökte titta på The Ring en gång men fick ge upp, den var för otäck.

Haha, jag är likadan. Jag älskar att planera och skriva listor på saker jag ska göra, men att faktiskt få saker gjorda sen är mycket svårare!

Datum:2011-05-23 Tid:16:51:30 Blogg: http://talesfromthelab.blogg.se/
Jossie skrev:


sv; helt okej iallafall :)

Datum:2011-05-23 Tid:17:21:10 Blogg: http://jossies.se
l i n n e a - l i l l y z e n skrev:


sv: åh, tack! ;) ÄLSKAR DIP DYE!

Datum:2011-05-23 Tid:17:21:50 Blogg: http://lillyzen.blogg.se/
Pandis skrev:


Ingen orsak ^^ <3



Är också sjukt sugen på att färga mitt hår!

Ska nog göra det när jag får längre hår ^_~

Har tänkt på peruk (typ en sådan med halva brun och halva rosa, såå snygg :3 ) men skulle nog inte våga gå till skolan så ^^'

Datum:2011-05-23 Tid:17:31:26 Blogg: http://ppandis.blogg.se/
Estelle skrev:


Sv: Var shortsen söta? ^^ Haha.

Ah, jag älskar typ deras videos jämt ;) Och vad ska jag ta reda på? haha ^^'''

Datum:2011-05-23 Tid:17:55:24 Blogg: http://estelleem.blogg.se/
Anonym skrev:


- varse. har du en ipad`?

Datum:2011-05-23 Tid:19:05:22 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Rebecca skrev:


åh vad jag älskar det. vill så gärna ha det men har så kort hår.

Datum:2011-05-28 Tid:20:17:39 Blogg: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: