Anlitad som städerska, barnpassare och spindel-mördare

Håller på att städa som bara in i helvete just nu, känner mig som familjen Janssons nya städerska. Jag hoppas pappa och framför allt Elise snart inser att det inte kan fortsätta med att det alltid är jag som ska städa efter alla i familjen. Men ibland kan det vara roligt, som idag. c:

Jag har möblerat om lite på pappas kontor, ska bli kul att se vad han tycker c: Jag har dödat spindlar så det finns inte, finns ju fan en spindel bakom varje pryl här. (!!!) En dammsög jag upp, en sprejade jag ihjäl, två mosades med hammare och en sista spolades ner i toan. Dock springer det fortfarande runt spindlar som jag inte vågade döda... x_x
Det här borde jag fan få betalt för! ;)

Senare kommer det upp bilder på lite nya stuffs! :)

Kommentarer
Chiaki skrev:


sv: haha jag är typ lite likadan med Vampire Knight alright jag verkligen ÄLSKAR den men nu har det varit så många andra som jag älskar också så jag vet inte riktigt. Eller så är det så att det va länge sen jag läste den så jag har inte samma spirit just nu haha (längtar efter 12an!!). Då kanske jag ska läsa Nana bara för att lära känna dig bättre? ^_^<3

Datum:2011-05-01 Tid:16:34:50 Blogg: http://stiftpennan.blogg.se/
MYMiC skrev:


haha jag med! måste verkligen köpa fler tygskor >_< och ballerina skor ;w;

Datum:2011-05-01 Tid:19:06:42 Blogg: http://mymic.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: