Ballonger, ballonger, ballonger.. ~

Hello guys! Nyligen hemkommen, jag var o 'firade' Amanda, mammas killes dotter, på hennes födelsedag :) Jag och Jossan hade bytte kläder, visst är det lite komiskt att jag gav mina för små kläder till henne, och hon gav mig hennes för stora kläder? Låter kanske inte så roligt förrän jag säger att hon är 25. Hon är verkligen pin-smal! :o Jag tycker nästan synd om henne, ger sina kläder till en 14-åring. Slukade just en dubbel nougat, (jag är typ den enda av mina kompisar som äter godis som bara den, medans alla börjat med grönsaker... HAHA!) o nu ska jag läsa lite bloggar, jag börjar komma ikapp! Bara 82 inlägg till...eeh!? xD

Här har ni lite ballonger! :D (random?)Blir ni lika glada över ballonger som jag? Jag älskar ballonger! wiie ~
Btw, måste bara säga att jag söker någon som skulle vilja hjälpa mig att ladda ner ett par saker! Eller, självaste hjälpen behöver jag inte, jag behöver bara en länk till sidan där man kan ladda ner programmet :) Om du har laddat ner Ps, Gimp eller Picasa till din Mac... Släng en kommentar är du söt! :)

Kommentarer
aidaj skrev:


vilka sööta o fiina bilder, älskar oxå ballonger !! :)

Datum:2011-03-03 Tid:22:42:21 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
Hennie :3 skrev:


jag har gimp! OwO Så jag kan hjälpa dig om du vill? ^^

Datum:2011-03-04 Tid:06:57:42
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- den vinns uppe nu ;)

Datum:2011-03-04 Tid:08:00:12 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Anonym skrev:


- ok <3 ska du köpa något?

Datum:2011-03-04 Tid:09:27:40 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Anonym skrev:


- alltså jag har en tävling med becca design Och en rabbatkod på l8nyberg ;)

Datum:2011-03-04 Tid:10:05:50 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Nana skrev:


One piece...Hachi....varför? KÖP EN KIGURUMI FÖR HELVETE!!!D8<

och ja...jag läser din blogg......-cool-...när kommer det blodiga?

du borde ha en sådan söt...hund kigurumi juh.....

JAG SÅG FILMEN HACHIKO HÄR OM DAGEN!!!oj...vilken hund <3

Datum:2011-03-28 Tid:20:12:55

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: