Sprid lite vårglädje!

Jag vill ha sommar, sommar, sommar! Nu har åtminstone våren kommit till Falkenberg. Härligt! Lyssnar på lite glad musik och njuter av solen som skiner ~ Från en sak till en annan -Jag rensade ut lite mer än en tredjedel av min garderob igår! Jag har verkligen super mycket kläder! Vill ni veta mitt knep till en full garderob? Spara saker från när du var 10! XD Jag hittade tröjor som jag hade i femman till och med... Två fyllda Ica kassar står på mitt rum, redo försvinna ur mitt liv ;) Vissa saker hamnar på min Bloppis, med det mesta är enfärgade tröjor och linnen, vilket kanske inte är så intressant. Jaja, här får ni iaf några Dagens outfit-bilder! :) Gud skulle bara veta som jag letat efter detta linnet, som jag hade på skolavslutningen i.. sexan?

*fjortis pose* eller ngt.. x'D


Haha, här *pekar upp* ser man nagellacks-fläckarna på mina byxor.. :< Så irriterande att man spillar ut typ en hel flaska på sina favo byxor ._.



Måste ju hålla med om att sista bilden blev lite skum... ;) Nu ska jag brumma iväg till skolan i den vackra vädret.

Kommentarer
Emilia skrev:


Hej!



Ska vi börja kommentera varandras bloggar lite?

Cheka gärna min blogg, kram mig. :)

Datum:2011-03-28 Tid:10:25:07 Blogg: http://liljedahlsliv.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg skrev:


sv: vinnaren står längst ned i inläggen

Datum:2011-03-28 Tid:10:46:04 Blogg: http://vadfanskajagheta.se
Emelie - Crazynails skrev:


Vart kommer ditt halsband ifrån? :D

Datum:2011-03-28 Tid:18:03:28 Blogg: http://crazynails.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: