Lilla Falkenberg

Falkenberg är en riktigt mysig stad.. och även en väldigt liten sådan. Eller, det kanske den inte är, men det känns som det. Varje gång jag åker till... exempelvis Halmstad, där stan är hur stoor som helst, som om den aldrig kulle ta slut, med stora, hööga byggnader, stora och rymliga affärer... osv. Då knns Falkenberg riktigt fjuttigt. Och inga roliga affärer har vi. Vi saknar t.ex Gina Tricot, H&M, Glitter, Cubus och BikBok. Mina favorit affärer i Falkenberg är Lindex, KappAhl, B.Young och Veromoda. Sen har vi också "4me" som är förjävla dyrt x') Därför blir jag helt till mig de få gångerna jag åker till Halmstad, eller om jag har tur, Varberg eller Göteborg. Det är så himla typiskt att vi inte har mina favorit affärer, alltså Gina o H&M. H&M fanns tydligen vid Gekås förr, men inte längre :/

H&M + Gina Tricot = kärlek. ~

Världens vackraste skapelser.. *peka på skorna* Snart på mina fötter.

Om jag hade pengar skulle jag beställa hem dessa direkt.. gah, jag måste fan skaffa sommarjobb! ;)

Kommentarer
美杏花ちゃん - BiancaChan skrev:


Sv: Självklart ^-^

Nej inte direkt. Jag tycker det är så mycket billigare kläder där än här i Sverige, till och med smink är billigt där O_O Men vissa kläder kostar ju runt 300 kr där men det är ju designer kläder xD

Det kostar 16 dollar för frakt till Sverige och det är 103 kr så det är inte alls så mycket enligt mig ^^

Det är bra kvalitet på dom kläder jag har men det beror väl på. Jag tror alla kläder har mycket bra kvalitet för det håller länge och det slits inte ut så lätt. Så man kan säga att kvalitet är bra ^^



Oh vad kul!

Hoppas du beställer där ifrån, du kommer inte bli besviken ^^



Kram~

Datum:2011-03-15 Tid:16:57:18 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
S O F I E S ♥ F O T O B L O G G skrev:


Du har en jättesöt blogg :D

Datum:2011-03-15 Tid:17:00:15 Blogg: http://sofielove.blogg.se/
Karo skrev:


Sv: Hehe, en inställning på kameran (ser ut som en blomma) som gör så att man kan ta bilder på nära håll! :)



---



Waaahh! Fina käder! >w< Shorts för 99kr ett fynd!!!! Owo

Datum:2011-03-15 Tid:17:59:06 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
m y o w n d i i a r y ||myssan|| skrev:


Fin blogg!

följa varandra bloglovin? :)

kram!

Datum:2011-03-15 Tid:17:59:42 Blogg: http://myowndiiary.blogg.se/
Maja skrev:


B.Young är också jävligt dyrt..... x3

+

Vi har ju faktiskt H&M i falkenberg..?

Datum:2011-03-15 Tid:18:10:30 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
melinda skrev:


Snygga grejer!

Datum:2011-03-15 Tid:18:33:24 Blogg: http://fckingcrazy.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: