Let's celebrate!


Snart sitter jag med mamma och lillasyster och äter god Prinsesstårta, yum yum ~ Det är något av det godaste som finns, jag skulle kunna äta det varje dag resten av mitt liv utan att tröttna på det ~ (ja, jag överdriver nog en smula.. ;) Egentligen tycker jag prinsesstårta är så fantastiskt gott så att det endast ska ätas när man firar något... Så nu undrar ni vad jag firar? Jo.. Att vi har tårta, såklart!

Ps: Ge mig gärna förslag på bra hemsidor/program att redigera bilder i, Picnik förstör alltid kvalitén ;_; ds. Hugs!

Kommentarer
Cass skrev:


Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

Datum:2011-03-30 Tid:20:51:58 Blogg: http://salebycass.blogg.se/
Lovisa skrev:


sv: Hihi ja jag släppte den från fönstret för den var trasig och jag hade försäkring och kunde få en ny om den inte kunde lagas... men det var det den kunde o_O

Datum:2011-03-30 Tid:20:56:35 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Cass skrev:


Ja, dom är smarta :) jag köpte dom för 80kr/st, men om du är intresserad så får du själv bestämma vad du vill köpa dom för :)

Datum:2011-03-30 Tid:21:01:24 Blogg: http://salebycass.blogg.se/
The Fashionisto/a skrev:


Vilken fin design du har :P

Datum:2011-03-30 Tid:21:23:47 Blogg: http://thefashionisto.blogg.se/
Anonym skrev:


ÅÅ, gott mer princesstårta :D ladda ner GIMP, lätt att lära sig och bra :)

Datum:2011-03-30 Tid:21:26:37
Isabelle skrev:


Hej där, jag tänkte höra om du är intresserad av att köpa ett presentkort på en skidresa? Presentkortet är värd 1000kr men jag säljer det billigare. Presentkortet håller till 2013.

om du är intresserad kan du ju antingen maila mig eller lämna en kommentar på min blogg.



btw jätte söt blogg!

Kram kram

Datum:2011-03-30 Tid:21:40:05 Blogg: http://justidaisabelle.blogg.se/
linn skrev:


jävlar vilken snygg blogg

Datum:2011-03-30 Tid:21:47:06 Blogg: http://linnys.bubbleroom.se/
Lovisa skrev:


sv: Faktiskt inte så mosad som jag hade velat ;P

Den var ju trasig innan jag släppte den genom fönstret... men det roliga eller knäppa eller irriterande med det är att fallet lagade felet och skapade ett annat fel istället haha xD

men de måste nog vara riktigt duktiga på att laga.... jag är nog inte den första som släpper kameran genom fönstret ;D

Datum:2011-03-30 Tid:22:20:41 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: