Blue roses

Happy-day! ~ Jag skrev ett inlägg innan, men det kom tydligen inte upp.. ;_; Iaf, skrev bara om Hemkunskapen i eftermiddags, den bästa jag haft. Helt underbar.. >///< (Ja.. jag tror jag överdriver en del xD) Tack Fellie! d(>w<)b
Sitter här och gosar i min nya tröja och dreglar över mina nya nagellack. Mycket nytt här! ~ Jag vet inte om jag skrev det igår, men.. Jag fick en blus och en kofta igår av mamma *w* Koftan har jag haft idag. Tidigare idag var hela familjen Jansson (Tro det eller ej! :O) i stan. Egentligen skulle vi bara följa med Elise så hon kunde köpa en jacka hon sparat till, men det var trevligt att "hitta på ngåot" med hela familjen för en gångs skull. Och sen åkte vi och köpte mat på Ica. Då passade jag på att fynda! Tre nya nagellack blev det, ni får se imon, när jag äntligen får byta batterier på min kamera! :) Kan ju säga att mitt frustrerande sökande efter ett ljusblått nagellack är halft över.. ;)


Det känns sjukt skumt att gå i blått.. o_o Jag har ju alltid varma färger, inte kalla färger, som... blått. ;'3 Jag är superglad över att den s.k Nude-trenden har börjat komma igång på riktigt, äntligen behöver jag inte leta för att hitta något jag gillar! Beige, beigerosa, puder, brunt, vitt.. Mina älsklingsfärger på kläder. Stickat, spets, tyll och volanger.. gosh. *drool*

Nej, nu måste jag skynda mig in med datorn, sweet dreams!

Kommentarer
bex skrev:


I'm thinking of changing blog name from dottedpanda to razuberi (raspberries in Japanese)

What do you think? :)

Datum:2011-03-24 Tid:21:13:13 Blogg: http://dottedpanda.devote.se/
jollia skrev:


sv: du kände mig inte när jag var typ 7-8 (kjol varje jävla dag o.O)

Datum:2011-03-24 Tid:21:34:26 Blogg: http://meloniwi.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg skrev:


sv: det står i det gamla tävlingsinlägget :D

Datum:2011-03-24 Tid:22:00:16 Blogg: http://vadfanskajagheta.se
Hannah - Foto, mode & inspiration. skrev:


- lov it! sjukt snyggt med grönt!

Datum:2011-03-25 Tid:13:40:36 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: vad kostade dom? :O H&M brukar ju inte vara så dyrt O.o det kan man ju också göra annars ^^ <3 om du har storlek 38 finns det ju oftast många exemplar så de tar nog inte slut :D



haha ja xD det är jättesvårt för mig att hitta bra skor ._. jag kunde knappt hitta skor i Japan lr i Kina heller, inte bra xD



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-03-25 Tid:13:49:27 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
zinah ♔ skrev:


NICE! jätte fin ju!! :D



Jag vet inte, men naglellacken ser lite "grön ut!" XD

jag kanske ser fel! XD



Sv: HEHEHE!! ;P

Datum:2011-03-25 Tid:15:09:07 Blogg: http://zonsa.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: oj de var ju rätt mkt för H&M, tror jag? :O eller kanske inte för skor O.o

vad skönt det måste vara v__v ser du ett par skor du gillar finns ju alltid storlek 38 :O vill jag ha ett par skor jag gillar finns det ju oftast bara till storlek 36 för vuxna :( men ibland har man ju turen att hitta i 35 :)



ja men jag är rätt liten xD jag har deras storlek kan man väll säga :) men de finns ju många som är mindre än mig också.

JA O__O det är tur att lolita skor finns i min storlek iaf<3 jag har den näst minsta storleken tror jag xD min storlek var ofta slut i Japan också och de hade inte ens den ibland xD haha vilka problem jag har :P



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-03-25 Tid:15:37:34 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
fanny - foto skrev:


missa inte fototävlingen på bloggen med chans att vina ett valfritt armband från min smyckesverkstad!

ursäkta om du uppfattar detta som reklam ;)

Datum:2011-03-25 Tid:16:00:59 Blogg: http://faannypersson.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: