Inlägget riktas till dig som är bra på koder, SNÄLLA HJÄLP!

Jag var skit nöjd med min design. Tills jag besökte den på mammas dator (Hon har Windows Internet Explorer)

Såhär ser framsidan ut på mammas dator..

Hela högra menyn sitter ihop i en enda klump. Dessutom ligger hela bloggen till vänster. Varför i helvete ät det så?! Jag upptäckte att det ser likadant ut i Firefox/Safari. (alltså det jag använder) Varför har det blivit så? O_O


Såhär ser framsidan ut på min dator (MacBook)

(Fick zooma ut ganska mycket så man kan se menyn) Nu ligger allt åt vänster igen... Men däremot så är båda menyerna som dom ska.

 

Såhär ser det ut vanligtvis, när jag inte zoomat ut:



 

Såhär ser det ut när man går in i ett inlägg, en kategori eller i akrivet:

Det blir värsta stora mellanrummet... Wtf!? Varför, varför, varför?!? Där är samma på min dator.

 

Vet ni varför höger-menyn är klistrad till höger? Vet ni varför resten av bloggen är klistrad till vänster? Skulle bli något galet glad om du som vet vad som är felet slängde en kommentar, jag är desperat! :'s

 

 

 

Ni som vill fråga något annat eller svara på kommentar, gör det i inlägget under.


Kommentarer
josefin skrev:


Det ser bra ut på min dator :) men kolla sannasrum.se under bloggtips så kanske du hittar hur du ska fixa det :D kram

Datum:2011-06-05 Tid:21:16:51 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/
kokorochan skrev:


svar: jo jag vet ^^ jag ska tydligen cosplaya Nana (Hachi) xD det är en grupp med kompisar som vill att jag ska vara med dom och cosplaya karaktärerna från Nana och de tycker jag skulle passa bäst som henne ^^ det får bli till nästa konvent som jag gör det :D



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-06-06 Tid:01:51:36 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Estelle skrev:


För mig hamnar sakerna i mitten :o fast den där högra menyn är uppe. LÅNGT uppe, haha.



Sv: Min vänstra fot är större än den högra, MEN jag behöver inte köpa två olika storlekar :O fett jobbigt (och dyrt) det måste va! :/



Jag är sur på blogg.se som inte låter mig ladda upp bilder >:( ARG SMILEY, ARGT ANSIKTSUTTRYCK. rawr



te e bleh (A)



DU kanske t.o.m får en bättre sak? :) jag missade ju frakten och för det så fick jag en ring som kostar 129.- i deras webshop :D Och en liten fin hårsnodd med my melody ^^

Datum:2011-06-06 Tid:08:57:13 Blogg: http://estelleem.blogg.se/
Estelle skrev:


Sv: jag har fixat en printscreen och jag kan mejla den till dig via facebook :) fast min dator är seg så headern kom inte med .. typ.. haha .. ha?



Jag skulle nog också hellre vilja hålla i en tävling än vinna en tröja :) Det är ju inte direkt säsong för tjocktröjor nu ;) haha. Säg gärna till när du har lagt upp tävlingen, även om jag kollar in hos dig då och då som det är :p

Datum:2011-06-06 Tid:11:52:31 Blogg: http://estelleem.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: