hjälp mig!

Godmorgon godmoorgoon ~ Vaknade för ett tag sedan, har legat och halft dött i mitt rum, som för övrigt var en BASTU när jag vaknade. Igår provade jag olika sminkningar, frisyrer + kläderna jag ska ha på närcon, men då kom jag på en sak.. Shortsen jag ska ha på mig (de som jag köpte från Hottopic) är väldigt korta, så ja skulle gärna ha tights under. Jag vet fortfarande inte (Panik! O.O) vad jag ska ha för tröja andra dagen, så det lämnar jag åt sidan så länge. Grejen är att jag inte hittar några tights som matchar tröjan... Dessa har jag provat än så länge:



Lånade de lila av Fellie, de rosa o blå köpte mamma till mig på Coop igår. Hon tycker de passar, men det gör verkligen itne jag.. vad tycker ni? Såhär ser tröjans motiv ut:



Så nu ber jag istället er om hjälp!

.Vart kan man köpa tights som passar tröjan ovan?


Den turkosa färgen i regnbågen hade varit förbannat snygg (haha) att ha på tightsen, men annars hade även de rosa eller lila passat. Gröna vill jag helst inte ha :< Eftersom konventet är på torsdag så hinner jag inte beställa från ngn sida, om de inte är jäkligt snabb leverans dvs.. ;D TACK för hjälpen på förhand! :DD<3



Idag ska jag åka o fiska med mamma, Elise o Stefan (vafan, jag gillar inte ens fisk...) så det kommer inte bli någon jätte bra uppdatering direkt. Orkar inte göra ngt tidsinställt.. xD Så ni får kommentera tights på detta inlägget hela dagen istället ;D

Kommentarer
Karo skrev:


Sv: Tack lol! :)



Jag gillar också allt som har med pyssel att göra haha! Lera, pärlor, sy, med mera.. Awesome!!



Hahaha, måste vara mysigt på vintern dock! >w<

Datum:2011-07-31 Tid:12:47:18 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Heidi skrev:


Jag tycker de blåa ser ut att passa bra! :D Annars ett par randiga kanske... men vette tusan var man köper såna, förlåt x3



sv. Haha, jag tror du är den enda som tycker det i så fall (>w<) Jag tror de flesta tycker jag är lite små konstig... (>3<)

Datum:2011-07-31 Tid:16:38:07 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/
saggos skrev:


de rosa tycker jag skulle passa finfint men om inte du tycker det blir det ju svårt...

Datum:2011-07-31 Tid:20:13:25 Blogg: http://saggos.blogg.se/
美杏花 skrev:


sv: Hoho lägg upp bild 8D<3

Ja precis, that Hanna :33

Datum:2011-07-31 Tid:22:33:22 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: