Det har skett en hemsk olycka...

...Där både ett linne och ett par byxor omkom.

Bild från brottsplatsen:


Filmade till och med när det hände. Kolla bara!



HAHAHA, det var lite kul. Barfota dessutom. (kanske var därför jag halkade...) Det var verkligen tur att jag inte bytte om till mina vita shorts, som jag hade tänkt! o_o Och tur att kameran klarade sig :'3 Ni får ursäkta mitt mobbade skratt i mitten av videon.. HAHAHAHA, jag skrattar fan åt mitt eget skratt. Not okay. Skrattar också åt "ÅH NEJ!", låter sjukt jälva roligt enligt mig, min röst blir lixom.. konstig när jag vrider på kroppen.. eller ngt. x''DD

Höll på att filma Saga när hon lekte tittur bakom huskanten med oss. Och så gick hon sådär "konstigt" som hon gör ibland, upp o ner, upp o ner... xDD Om ni undrar vad pilen på bilden ska betyda, så är den där för att visa spåren efter min "sladd". (leran ser dock inte så lerig ut :s) Kan ni se dem? ;)

Nu ska jag kolla på film med pappa o Elise, tror inte jag kommer blogga mer idag, så ni får helt enkelt njuta av den här videon till morgondagen ;) ENJOY!

Kommentarer
HENNY skrev:


Du har seriöst världens finaste design! har du gjort den själv? :D

Datum:2011-07-23 Tid:01:50:08 Blogg: http://www.hennys.se
Jennica skrev:


Hej såg på din arm att du också hade var på lägre p.u.sh jag kom inte håg vad årets hette, men min kompis var också på det, du kanske känner henne.

Datum:2011-07-23 Tid:10:44:44 Blogg: http://campolina.blogg.se/
Heidi skrev:


Haha, naawsi, videon var ju lite sööt, hihi. (>w<)



sv. Ohohoho, taaack så mycket :D Jag ritar oftast saker om jag själv vill ha, så... (OwO) Men min fantasi suger i övrigt ~ (TwT)

Datum:2011-07-23 Tid:10:57:52 Blogg: http://heidimagdalena.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: