Mitt fina skåp

Jag har inte bloggat bra alls mån-ons. Men jag bloggar när jag vill, jag har inte riktigt haft lust att skriva, ska försöka ändra på det dock. :)

Här är mitt skåp i skolan! :) Våran skola är verkligen ful, riktigt jävla ful xD bruna väggar, oranga dörrar och blåa skåp. Mmm!? I vilket fall, mitt skåp ligger precis utanför klassrummet. *peka på dörr* Det blir självklart ganska trångt när läraren ska stänga/öppna dörren, när andra ska in i klassrummet osv. Men jag älskar att ha mitt skåp där, o jag älskar överskåp! :) (Datorn hänger på skåpsluckan för att jag tog kortet precis innan svenskan)



Liten zoom c; Jag har väldigt många små lappar som sitter fastkluddade, lite annat kladd med whiteboard-penna och massa kylskåpsmagneter, samt en lite spegel i höjd med ögonen :3 Plus att jag hängt upp shemat och matlistan. Och färglagt dem! ;)

Jag har inte kollat Bloglovin' på hela dagen, men jag hinner inte läsa idag D:
Jag svarar också på alla kommentarer imorgon, så håll ut! ;)

Har ni också skåp? Eller har ni bänkar?

Kommentarer
Lovisa skrev:


I min gymnasieskola fanns det likadana skåp som du har. Fast flera olika färger. Mitt var grönt :) Nederskåp dock... du har tur som fått överskåp! haha

På universitetet har man ju varken bänkar eller skåp.. jag bär ju omkring på allt i väskan haha :P

Datum:2011-01-12 Tid:22:39:37 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- ja den är snygg!

Datum:2011-01-13 Tid:17:16:45 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
aidaj skrev:


oj vad små skåp ni har O_o

vi har såna dära avlångaskåp, men de e nte lika breda :P

Datum:2011-01-14 Tid:16:18:06 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
Karo skrev:


Jag har exakt samma gakuen alice magneter!! Från shojo stars va? >w<

Datum:2011-01-19 Tid:18:10:45 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: