Bye bye blondie pie ~

Jag vet, jag vet. Jag har inte skrivit ett enda inlägg på hela dagen. Eller visst har jag skrivit, men de har bara blivit bajs så jag raderade dom o_o Anyways, (bonusmamma) Emmas kompis Cilla Har vart här idag och fixat mitt hår. la i både det ena och det andra. Det slutade såhär: Mörkblond -> rödbrun. Något sjukt nöjd! ~ Färgade även ögonbryn och ögonfransar. SÅ FUCKING NÖÖJD! Sen ville Cilla platta det, och det var helt... awesome. Det blev helt spikrakt, och silkeslent. MIRAKEL! x'D Som om det inte kunde bli bättre, sminkade hon mig, vilket blev ännu mer awesome. Hon är ju sån här, vad heter det... "makeup artist"? Hon jobbar med smink iaf ;) Ni kan kolla hennes sminkningar om ni klickar här.

Fick se mina beställningar frå Prinsessan Kawaii, vad jag tyckte om dom får ni se imorgon. Men jag ger er en lite tjuvtitt! ;) Vet att det är lite fail att täcka över munnen/näsan, men de blev icke bra x')

Kommentarer
Lovisa skrev:


Åh vad fint det blev :D och vilken söt hoodie du har! ;D

Datum:2011-01-26 Tid:00:31:36 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Anonym skrev:


ja antar att jag har så blå ögon ahha :D

Datum:2011-01-26 Tid:08:35:04 Blogg: http://tinisen.blogg.se/
Linn-Lay リネンはレイアウト skrev:


åhh riktigt söt va den :D

Datum:2011-01-26 Tid:11:07:57 Blogg: http://linn-lay.se
Aida skrev:


fint:)



Kan du lägga in dena fråga som dagens fråga?

Hur går det simon? O.o Har du pratat mycket med honom?



jag skulle bli jätte glad om du la den som dagens fråga

Datum:2011-01-26 Tid:11:40:44
julia skrev:


ida jag tycker det var as bra ide

Datum:2011-01-26 Tid:12:01:13 Blogg: http://meloniwi.blogg.se/
ellaheadlam skrev:


åh vad fint! håret är ursnyggt och på något sätt ser dina ögon större ut när du har färgat ögonfransarna! ;) btw, träffade armins mamma på praktiken idag, hon jobbar där, fett rolig haha!

Datum:2011-01-26 Tid:16:57:11 Blogg: http://ellaheadlam.devote.se
Hanna skrev:


trevlans blogg :)

Datum:2011-01-26 Tid:21:27:04 Blogg: http://ejmolin.blogg.se/
Felicia skrev:


Du har linser på den bilden va?

Asså, dina vanliga linser :)

Datum:2011-01-29 Tid:09:23:29 Blogg: http://starbrightsunshine.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: