Bortsprungen rosa kamera efterlyses. Borta sen i förrgår...

Dessa tre veckor (jullovet) har uppdateringen på bloggen varit riktigt kass. Allra högst 2 inlägg på en dag, vissa inte ens en ända. Som igår. Men det beror endast på en sak: För lite kommentarer på inlägget innan detta. Jag brukar skriva ett nytt inlägg när det är mer en 7 kommentarer på det senaste jag skrev, idag slog jag rekord, 15 kommentarer, tjohoo! :D Jag hade inte kollat bloglovin' på tre dagar, jag hade 200 inlägg att läsa. (vilket jag spenderat halva dagen till...) Jag tror det är för att jag inte kommenterat andras bloggar på ett tag som det vart så ont om kommentarer. De flesta kommentarer jag får är faktiskt svar på kommentarer jag själv lämnat... sorgligt men sant :'o

Igår var jag med mamma och lillasyster i Halmstad, jätte kul o mysigt! :) Det var riktigt jävla utplockat överallt, så det var då fan inte lätt att hitta något! Men jag lyckades hitta några tjusiga grejer C: Min kamera är fortfarande bortsprungen, så jag kan inte lägga upp några bilder alls, det är verkligen hemskt! :o Jag måste hitta kamera-jäveln rápido!

I Halmstad fann jag min äkta kärlek... ååh, vad jag har letat!
(Skit bajsig bild, tagen av min MacBook's webbcamera... which sucks!)

Vita, lurviga ÖRONMUFFAR! 8D Tyvärr så är de väldigt... långa, som man kan säga så, man måste vara väldigt ett väldigt tjockigt huvud om de ska passa riktigt. (Tjockig: mitt nya ord, lr ngt)

Jag har just tagit ut linserna, efter att plågat mitt skrivbord en aning.. jag har haft dem på hela dagen, FYFAN vad skönt att ta ut dom. Dom är riktigt jobbiga! Men jag ska kämpa, jag tänger inte bli glasögonorm på heltid!

Kommentarer
Lovisa skrev:


Haha rolig bild ^^

Vi är två... min kamera är inte sönder, men den är typ trasig.... :/ Man känner sig naken utan sin kamera :/

Datum:2011-01-04 Tid:22:54:15 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
aidaj skrev:


du borde inte bry dej om du får komentarer eller inte! du bloggar väl för att du känner för de o vill de. =)

good luck :)

Datum:2011-01-05 Tid:00:45:34 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
riiisboll skrev:


njaaaw! tack så mycket! de är faktist köpta i Sverige på BIKBOK :D älskar den affären i Sverige =^.^= Dina öronmuffar ser jättemysiga ut =^.^= fundera faktist på att köpa fluffiga jag med. jag har ett par rosa, hjärtformade som jag köpt här redan.



sv: eeeh, jag gillar att se kommentarer och att skriva till de som svarar. en kommentar visar att folk läser och vem som läser.



haha jag förstår vad du menar. jag blev kallad "flugan" lite smått med mina mongus biggus glasögon XD



haha vad duktig du är XD hört att det är svårt första gångerna men sen när man kan det går det som smör =^.^= va försiktig bara när det gäller cirkellinser och andra färgade linser. man vill ju inte mista synen =^.^=



min kompis bor i Halmstad :D, gaaaanska mysig stad vid city ändå, men jag gillar linköping och sthlm mer =^.^= vilken klass går du i förresten?



hihi vad mysigt att höra. jag gillar att höra när man köper något och någon kommenterar " det är typiskt din stil" då har man ju uppnått sin egna stil lite grann =^.^= jag hoppas att kommentarerna du får är på skoj =^.^= inte kul annars. men jag tycker att du ska fortsätta klä dig som du själv känner och så att du själv mår bra =^.^=



det är "mellan rea" här oxå och jag ÄÄÄÄÄLSKAR REA I JAPAN!!! det är så farligt att åg på stan nu för man hittar massa billiga och braiga saker! men jag måste ändå hålla i pengarna, för jag vill ju faktist turista oxå ;)



hittade ett par skor ( tror det kallas stövletter) nästan alla går i sånna här och jag tycker dom ser så snygga ut. nu fick jag tag i ett par för ca 135 kr XDDDD me love me love me love XD



hihi jaa, jag håller med dig. det blir kommentars- brev typ =^.^=

Datum:2011-01-05 Tid:05:15:52 Blogg: http://riiisboll.blogg.se/
ellaheadlam skrev:


nice bild! :D

Datum:2011-01-05 Tid:10:39:29 Blogg: http://ellaheadlam.devote.se
Sanna skrev:


- Har inte fått något mail :o

Datum:2011-01-05 Tid:11:14:07 Blogg: http://sannakbss.blogg.se/
Anonym skrev:


- ja det är vad jag misstänkt.

men hon är en liten härmapa,

haha ;)

men låt henne! hon är väl

inspirerad av mig / kokorochan,

men kanske lite föööör mycket,

så att säga.. ;)

Datum:2011-01-05 Tid:11:15:30 Blogg: http://kittyscloset.blogg.se/
Anonym skrev:


- ja dräkter är dyra.

men för 1000 spänn så är det faktiskt billigt!

vissa klänningar - som inte ens är avancerade tävlingsklänningar! kostar upp mot 3000 kr.

Jag har sytt upp en del klänningar hos en dam som syr, då kostar de runt 700kr. Men du kan ju själv prova att sy som sagt ;)

Datum:2011-01-05 Tid:11:18:14 Blogg: http://kittyscloset.blogg.se/
Sanna skrev:


- Ja!:)

Datum:2011-01-05 Tid:16:32:38 Blogg: http://sannakbss.blogg.se/
djoikiis skrev:


tjockig xD :D <33 vad sött! :)



jag är btw med i en tävling och om du skulle vilja rösta på mig här ( http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment ) så skulle jag bli jätteglad! :D man vinner ett stativ, och det är ngr jag verkligen behöver! :O så snäääälla gör det! :)



om du röstar och sedan berättar det för mig genom att kommentera det på min blogg så länkar jag dig i 4 inlägg! :D en grym chans för dig att få nya läsare eftersom min statistik bara stiger! :D



förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, men det här betyder verkligen SJUKT mkt för mig! :S en liten röst från dig skulle verkligen göra min dag, det är bara ett litet klick, tar typ bara en minut! :D kram! <333333333

Datum:2011-01-05 Tid:17:03:50 Blogg: http://djoikiis.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- såklart jag kan vissa men inte just nu ;)

Datum:2011-01-05 Tid:19:44:10 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Netti skrev:


Vrf suddar du över dit ansikte? Du är säkert jättesöt! ♥



Kramizz! ^^

Datum:2011-01-11 Tid:19:39:26 Blogg: http://kawaiihanasi.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: