Boring days ._.'

Förutom några flummiga timmar hos Felicia, har min dag bara varit jävligt tråkig, med risk att låta som en nybörjarbloggare x'D Jag var helt seg i huvudet när klockan ringde kl 10 imorse, trots att mamma skrek på mig, så låg jag kvar en bra stund och försökte ignorera min taklampa som tvunget skulle plåga mina stackars ögon >.> Efter att äntligen fått i linserna, grävt upp min cykel ur snön kunde jag vingla iväg till Slätten, där Felicia bor ~ Kan ni fatta, min cykel stod längst ut på cykelparkeringen, alltså närmast vägen, så hade han (skottar-gubben-med-traktorliknande-maskin) puttat upp en hel jävla hög snö över min cykel!? x'o
Jag får fullständigt damp över min olydiga kamera, som totalt gått upp i rök! ÒmÓ
Han ska ta mej fan få utegångsförbud när jag hittar honom! D:<


Kommentarer
Ida [Foto blogg] skrev:


Jag är med i en fototävling här ---> http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2011/january/utkast-jan-6-2011.html#comment

Kan du snälla rösta på mig? Jag är nummer 1o. När tävlingen är avgjord länkar jag till dom som röstar på mig ;) Glöm inte att säga till mig när du har röstat.

Kram

Datum:2011-01-06 Tid:23:15:19 Blogg: http://photographymaniac.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


Hej, jag såg din kommentar på kittyscoloset när du skrev skit om mig! Inte så snällt men jag läsaer inte kokor tjejens bloggen, jag har tittat in några gånger men den handlar ju bara om mindre snygga (enligt mig) japan-kläder. Jag skulle inte ta på mig dem så jag fattar ej varför jag skulle läsa den?

Datum:2011-01-07 Tid:08:31:01 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
美杏花ちゃん - BiancaChan skrev:


SV: Förlåt för sent svar ><

Koala no march en en slags godis ^^ Det är ungefär ett kex utan på och sen massa god choklad inuti o

Det är den tror jag ><

Jag tror man kan hitta på bibioloteket ^^ Där det finns många språkböcker~ Dit brukar jag gå ofta ^^

Hmm.. Jag lärde mig från en bok o^.^o Och sen skrev jag ner alla ^^ Jag kan ännu inte alla katakana för dom är svårare än hiragana tycker jag xD

Vart nånstans i Sverige bor du? :o

Här i Umeå börjar det komma fler saker från Japan ^^ Så det borde nog komma mer saker till din stad också :D

Haha det är roligt~

Dom är så söta :3

Datum:2011-01-07 Tid:17:50:24 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
aidaj skrev:


de hjälper nog o lyssna på dina favorit band ^^

de brukar jag göra när jag har tråkigt =)

Datum:2011-01-07 Tid:19:34:50 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


-. ok men vi förlåter väl varndrea?

Datum:2011-01-08 Tid:08:29:04 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
美杏花ちゃん - BiancaChan skrev:


SV: Eh? Vad dåligt >< Har du kollat i genom böckerna och kollat om det kanske finns nånting man kan börja med i eller så? >< Känner att det måste väl finnas nånting på bibiolotek ><

Oj det var inte många O.o Sånt är tråkigt T__T När det inte finns saker man vill ha i den staden man bor i T__T

Haha små barn är söta x''D

Datum:2011-01-08 Tid:13:03:34 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- ahh, vad har du gjort idag?

Datum:2011-01-08 Tid:14:26:41 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: