Frickin' awesome

Massa besvikelser över prov idag. För det första fick jag bara VG på No provet, alltså inte VG+. (Ja det är mycket skillnad! x') Matte provet gick bajs, fick 17/20, allt kändes ju så bra... Hemkunskaps provet var värst. Min kompis sa att det var lätt, men så fan heller. Speciellt inte för en som läst igenom sidorna knappt två gånger. Alla andra tjejer sa att det gick skit för dom också, men dom fick ju förfan iaf G?! Mitt andra IG någonsin, känns riktigt hemskt.

För att detta inte ska bli ett depp-inlägg, ska jag berätta lite roliga saker! :D Imorgon är sista riktiga skoldagen på 3 veckor. YAY! Jag har matte prov B-del imon, sen så är jag fri. I två veckor praoar jag på mitt gamla dagis, Bullen. (Just nu vill jag bli fritidsledare, jag älskar barn! :D *låter som en pedofil*) Jag ska förhoppningsvis jobba från 9-15, sovmorgon! >:D
Imon ska jag hem till Felicia och baka, wiie ~ Vi ska baka kola kakor som ett par klasskompisar ska sälja på biblioteket på lördag, pengarna hamlar i klasskassan :) Sen ska vi även göra cupcakes, det var längesen! :D Och ja, jag måste bli bättre på att sammanfatta inläggen så att de inte blir såhär långa.. x'D

Och här kommer bilden min kompis tjatat om hela veckan: Bilden på hennes tatuering. Ja, tatuering. På en 14 åring. Hur jävla fucking coolt är inte det?! 8D Tatueraren frågade inte ens om hennes ålder, och den tog endast 5 min att göra.

AWESOME!!! Jag har alltid velat ha tatuering, min pappa har ju tusentals, och jag brukade följa med honom när han skulle tatuera :) Jag började vela det på riktigt när min 'moster' gjorde sin, och ännu mer nu när min kompis har det! x'D Jag ska tatuera mig när jag får tillåtelse, och kommit på något super bra ;) Självklart har jag redan idéer, men inget som jag kan rita ner.

Nu ska jag duscha magen (x'D) och läsa lite. Godnatt på er ~

Kommentarer
Lovisa skrev:


Jaså du tycker om barn ;) Tänkte du gå nåt speciellt program på gymnasiet sen då?

Men att tatuera en 14åring borde typ.. vara olagligt? :S Alltså om man vill tatuera sig får man det tycker jag, men en tatuerare borde alltid kolla ålder! :S

Datum:2011-02-03 Tid:22:11:10 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
aidaj skrev:


Jag forstår hur det känns o få dåliga betyg , man blir väldigt besviken... men de e bara ett prov:) cool tatto.:)

Datum:2011-02-03 Tid:23:23:57 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
Felicia - The one and awesome ;D skrev:


I am awesome! ÒwwwwÓ

Datum:2011-02-04 Tid:10:28:01

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: