Det enda som snurrar i mitt huvud...

Är shopping, shopping, shopping! För en stund sedan kollade jag på kläder på Bik Bok, Gina och H&M. Jag var ju o shoppade lite igår, men... Jag är så shopping sugen så det är inte sant! Bara på en dag har min önskelista nästan fördubblats... >w<'

Igår följde jag med Felicia o hennes familj till Gekås. Vi skulle va i helgen o göra alla hjärtans dag kort...

F- Men vi ska till Gekås idag.. ^^'
E- åh, jaha D:
F- men.. jag kan fråga om du får följa med! :D
E- JA, JA, JA, JAA!!!!!!! *www*

Så det var egentligen inte planerat... x'D För att ha varit på Gekås, köpte jag inte alls mycket. Om det däremot hade varit i stan jag köpte detta, hade det varit jätte mycket.. xD Nu blev alla så glada för att mitt fick se mitt kvitto... ;) :p


Just so u know, så samlar jag på parfymer ~ Jag älskar parfymer! x3 Kanske kan visa min samling ngn dag... om ngn e sugen på att se ;) Jag behövde verkligen smink penslarna, och vässare är ju bra o ha ;) Den blå sjalen har jag en likadan i rosa, KÄRLEK <3 Jag har velat ha en vit tubhalsduk sen i höstas, jag tänkte köpa en från Gina för 99 kr, men det blev aldrig av... denna kostade 39 kr ;) Jag blev helt till mig när jag såg den virkade klänningen, (eller "koftan") så den hamnade i korgen direkt! :) Jag hittade massa underbara blusar och klänningar i vitt o rosa, men det fanns verkligen inte min storlek. Det närmaste jag kunde komma var M... wtf!? Nästa gång ska jag köpa dom även om dom e för stora!

Nu ska jag jobba på med den nya designen, au revoir!

Kommentarer
joanna- Att leva med Aspergers syndrom! skrev:


svar: säg till när du lagt till mig så lägge rjag till dej:)

Datum:2011-02-13 Tid:14:20:08 Blogg: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Lovisa skrev:


sv: Kolla igen, jag la till en annan länk :)

Ja de tentor som jag får brukar för det mesta vara stora. Ibland är det en mindre gruppuppgift också som bara ska vara 2 sidor, men annars är det alltid stora -_-

Eftersom kurserna är minst en månad långa och oftast en tenta per kurs så är det ju bara en gång i månaden ungefär. Om det är en kurs som är lika lång som en termin så kan det finnas flera stora tentor!

^w^

Datum:2011-02-13 Tid:15:59:13 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Felicia :3 skrev:


OMFGGGGGGGGGG!!! @_____@ fangirl scream

..d-den koftan var ju URSNYGG..!! död

Datum:2011-02-13 Tid:16:05:55
Lillyzen ♥ skrev:


sv: haha, det var min lillasyster som tog den bilden, JAG hade aldrig vågat nåt sånt! :O ♥

Datum:2011-02-13 Tid:17:19:51 Blogg: http://lillyzen.blogg.se/
aidaj skrev:


gud vilka fiina grejer du har köpt :D gillar sjalen asmkt ;) men vart köpte du make-uo penslarna? :)

Datum:2011-02-14 Tid:20:31:00 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: