Massa shopping...

Det var ett rent himmelrike av shopping på NärCon. Jag höll på att dö varje gång jag gick in i en ny affär. Jag ville bokstavligt talat köpa ALLT! (okej, inte allt, men ni förstår vad jag menar..) Jag o Fellie gick runt i tre timmar o kollade i affärerna om o om igen det första vi gjorde... och vi missade invigningen. HAHA, så jävla smart är vi serru ~ imon SKA SKA SKA jag lägga upp bilder från första dagen på konventet, men ni får vänta ett liiitet tag till c': Jag är så lat så jag har inte ens rensat bilderna ännu... x'D

Jag hade med mig 2000 kr i fickpengar. (Tog nästan ett halvår att spara ihop till :'3) Dessutom inventerade jag o några kompisar på en järnhandel i några veckor, därav fick jag ytterligare 1300 kr. När jag åkte därifrån återstod endast en 50-lapp. WHAT THE F***!? Vad i helvete hände med alla pengar!? x''D Det kommer ni få se nu under veckan! ^^

Jag har redan visat er dom små "figurerna", eller vad jag ska kalla dom, som jag köpte för 100kr. Här kommer en till liten sötig sak: en Gloomy bear! >w< ~



Denna lilla kostade 65 eller 69kr, minns inte riktigt.. Lite dyrt för ett gosedjur på 10cm. Men men, såna här saker är helt enkelt dyra i Sverige ;w;'

O så passar jag på att visa dessa två armbanden jag köpte ~ Har velat ha ett Kyo-armband (det svart-vita) länge nu.. och det med stjärnor var super-fint! >w< Löööve iit ~ Fellie köpte ett likadant, fast i andra färger c: (Några av er har redan sett dessa armband i detta inlägget)


Nu ska jag sova, har inga egentliga planer för morgondagen, funderar på att ommöblera mitt rum lite ~ tröttnar så snabbt c': (Har haft det såhär i snart ett år, så kanske inte "snabbt", men whatever x'D) Godnatt folks! ~

Kommentarer
Pastelfairy skrev:


Fina saker :3



Ja, det var något knasigt med kodmallen ._. Men nu är det iallafall fixat! ;3

Datum:2011-08-10 Tid:11:02:49 Blogg: http://pastelfairy.blogg.se/
Johanna skrev:


Sv; Åh jaa! ^o^ Hade passat perfekt på min säng, hoho!



Baby Gloomy var söt han med! w

Datum:2011-08-10 Tid:13:07:34 Blogg: http://hoshihanako.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: