a dream comming true...

...för mig är att få en Bjd eller Pullip docka. Dom är SÅ fina! ;w; Har planer på att köpa en, men har inte hittat "den rätta" ännu.. :'3 Jag vet precis vad jag letar efter, jag har till och med redan köpt en peruk till henne c: Satt o letade efter söta Lolita klänningar, (tänker börja samla ihop accesoarer o sånt så att jag kan cosplaya lolita på ConFusion i januari! ^w^) då det kom upp en bild på en jätte söt Pullip-docka, och det var då jag blev påmind. Så nu sitter jag o letar dockor istället. xD ~


Bilder från weheartit

Inte säker på om dockorna på bilderna är pullip eller bjd, tror det är pullip.. rätta mig om jag har fel! c:
Så nu vill jag passa på att fråga er, vet ni vart man kan köpa dockor som på bilderna? Har redan kollat ebay och okaeri.se :3

Dessa har jag hittat än så länge ~

Tycker mest om den första och Snow Miku, de har söta ansikten, precis som jag vill ha c: Men fortfarande inte den där dröm-dockan som jag drömmer om.. (no way, drömmer jag om min dröm-docka!? :o x'3)

Vet ni vart man kan hitta dockor som på bilderna längst upp?

Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg! skrev:


den 28 :)

Datum:2011-08-13 Tid:10:49:25 Blogg: http://smnmode.blogg.se/
美杏花 skrev:


Kolla på denna sidan ^-^ http://doll-collectible.com/index.php?main_page=index&language=en&gclid=CIjT0o2QzKoCFUe_zAod9ioHEg vet inte om det finns nån du letar efter men såg att det fanns lite olika söta ^^ Men kolla runt lite om du hittar nån :3



sv: Huhu sent svar like always x'D Men ja~ Skulle vara jätte roligt att träffa dig med! >w< <3 Det är väldigt billigt :3 Får se hur man ska ta sig ned också~ Kanske tåg eller nått om jag får ^^'' <3

Datum:2011-08-13 Tid:13:16:10 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Kokorochan skrev:


det är alla pullip dockor :D man ser det på deras ansikte, ögon och kropp ^^ bjd är oftast mkt större och deras kroppar ser mer realistiska ut :) det finns ju DAL och Taeyang också som liknar pullips, men har ett annat ansikte :3 jag har redan Sachiko som är en pullip och nu önskar jag mig en DAL 8D <3 det finns Blythe också, men jag gillar inte dom lika mkt :P



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-08-13 Tid:15:20:48 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Karo skrev:


Den första som tar selca (self-camera) är såå söt ;w;



Jag hittade en jättebra hemsida förut som sålde jättesöta pullipdockor men jag har glömt bort vad den heter.. ;w;

Datum:2011-08-13 Tid:15:54:27 Blogg: http://cherryjelly.blogg.se/
Nellie skrev:


Hej det finns på www.pullipstyle.com ska köpa pullip clarity på den sidan!:D

Datum:2011-10-27 Tid:17:06:56

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: