New try: chocolate nails

Hej sötnosar! Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, jag var med Fellie hela dagen. Vi var ute nästan två timmar och fotade, sen gick vi hem till henne och åt pizza. :D Vi pratade massor om ett "hemlite" party vi ska ha på sommarlovet... kommer bli awesome! :D Haha, snacka om att planera i förväg... ;)


Från en till en annan sak: För ca två veckor sedan sprang min lillasysters kanin bort, Christoffer. På den senaste tiden har jag tyckt att min kanin, lilla Nachi, har varit lite tjock om magen. Ingen trodde på mig, de sa att hon bara blivit en liten tjockis. Men idag bevisades det att jag hade rätt! Elise, min lillasyster, väckte mig med orden "Nachi har fått ungar!". AAWH! *ww* Det ska bli så kul att åka och titta på dom idag, de kommer bli super söta! >w< En blandning mellan Christoffer och Nachi.. awh! >ww< Jag ska försöka få lite kort på dom idag c: Sålänge, finns det lite bilder på dom båda ninisarna här :)

Målade om mina naglar igår... det blev mycket bättre den här gången! :D Jag skippade både bakgrund och strössel, såhär såg de ut innan. Nu: ~


Ser nog dock bättre ut i verkligheten, för på bilderna ser de ganska slarvigt gjorda ut, för att man ser så nära... xD Nu ska jag göra lite svenska, ciao!

Kommentarer
ebba skrev:


Snygga naglar!!



Sv: ja vist är det!! D vad fotar du med då? ;)

Datum:2011-04-10 Tid:11:40:08 Blogg: http://ebbaafeldt.blogg.se/
Fellie skrev:


Wiwiwiiiiiiiii~ Nachi ungar?? Nachi & Christoffer ungar???? *w* Vill seeeee~

Datum:2011-04-10 Tid:12:03:14 Blogg: http://beleam.blogg.se/
Karo skrev:


Ååå kan inte du visa hur du får dom(chokladen) så.. "runda"? :> Mina blir alltid så himla kantiga när jag tänker göra sådär!

Datum:2011-04-10 Tid:13:41:48 Blogg: http://pandai.blogg.se/
Emelie - Crazynails skrev:


>Snyggt det blev :D

Datum:2011-04-10 Tid:16:54:49 Blogg: http://crazynails.blogg.se/
alice skrev:


aaaah vad snygga naglar!! :D



sv: jaa, 6an är helt klart en favorit! vad kul.

allt bra med dig?♥

Datum:2011-04-10 Tid:17:06:35 Blogg: http://esteraliceviola.blogg.se/
Niki-chan skrev:


Vad finna dom blev:D

Datum:2011-04-10 Tid:17:56:54 Blogg: http://Http://nikenyfiken.blogspot.com/
Alice skrev:


Vad applicerar du nagellacket med? För jag antar att det inte är med den vanlig borsten som följer med.

Ha det bra/Alice

Datum:2011-04-10 Tid:23:36:19 Blogg: http://theheartofalice.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: