Dag 1 - Presentation av mig själv

Åh gud, vart ska man börja.. xD Är det någonting jag kan skriva på om i evigheter är om mig själv. HAHA. Jag kan skriva hur mycket som helst om mitt liv, mina tankar osv. Så detta blir la inte så svårt.. eller?

Ja, för er som missat det heter jag egentligen Emmie. 14 år, bosatt i Falkenberg, i en söt liten lägenhet på Herting med min mamma och lillasyster Elise och ett stort rött hus ute i Skrea med pappa, pappas fru Emma och deras två barn, alltså mina lillasystrar, Vilda och Saga. Mina föräldrar skildes när jag gick i trean, tror jag. Jag tog det inte så hårt, jag trivs ganska bra med så jag har det nu. (Okej, kanske inte så som det är just nu, men ni fattar.) Ganska jobbigt med rummen bara, jag har ju speciella saker jag vill visa upp och så, (T.ex mina samlingar) men jag kan inte ha två av allt.. Speciellt med kläder och accessoarer. Man vill alltid ha det som är i det andra boendet! ;)
Går i åttan på Tullbroskolan.. intressant. x') Jag är nog för det mesta ganska glad och positiv, men jag är väldigt lätt att bli arg och irriterad, fast jag har (nästan) lärt mig att hålla det inne, de flesta gångerna.. ;) Men jag är inte en sån som går och låter folk trampa på mig, man retar inte mig utan att komma undan oskadd... ;)
Jag är rena kopian av min pappa, både på utsidan och på insidan. Från han har jag fått mitt temperament, hehe.. c; Jag är, liksom han, en sån som inte skriver på sin blogg (eller sin facebook-status..) direkt när det hänt ngt, alltså, något hemskt, att man är ledsen och deppig osv. Jag går inte runt och säger t.ex "Min farfar dog igår och jag är jätte ledsen", faktiskt så säger jag det nästan aldrig över huvud taget till ngn. Därför är det ingen som vet hur jag mår, vilket är lite sorgligt. Men sen Januari så har jag börjat få jätte enkelt för att börja gråta, jag har till och med börjat gråta när jag kollar på film numera.. xD
Hm...
Ja, min stil! Jag vet inte hur man ska förklara den, men jag älskar Nude. Kan man säga så? Ja, vi kör på det. Jag älskar ljusa, varma färger, som vitt, biege, rosa, brunt osv. Virkat, spets, tyll m.m... Kärlek ~ Jag är väldigt inspirerad och intresserad av/i asiatiskt mode, om jag ska säga så att normala människor förstår (Såna som inte är Japan-freak) kan jag säga att min stil är ganska lik Fokis ;) Men det var inte pga henne jag började med den.
På fritiden gillar jag att vara med kompisar och min familj, jag spelar gitarr och vill lära mig att sjunga och spela elgitarr, (Och såklart bli bättre på gitarr och teckna) samt att jag går i konståkning. Fast för mig är det helt nytt, stod på skridskor för första gången för lite mer än ett år sedan.. ;) Jag bryr mig väldigt mycket om skolan och mina betyg, så jag pluggar ganska mycket.. gud så intressant x'p

Okej, det var la ingen vidare "presentation" utan snarare fakta... MEN MEN! x'D


Gud, vad vill ni veta om mig? Jag kommer inte på något! Hah, och jag som sa att jag kunde skriva hur mycket som helst om mig själv.. xD Okej, vi gör såhär,
ni får fråga vad ni vill om mig, och jag ska försöka svara så bra jag kan!
:D

Kommentarer
emma skrev:


Datum:2011-04-25 Tid:20:54:20 Blogg: http://e
emma skrev:


bra blogg du har :D

Datum:2011-04-25 Tid:20:54:37 Blogg: http://perssoneemma.blogg.se/
Lovisa skrev:


Du kan väl beskriva mer vilken musik du lyssnar på? :)

Datum:2011-04-25 Tid:21:11:54 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Vendela skrev:


Hejsan Emmie!

En fråga. Du behöver inte svara om du inte vill. Skulle bara vara lite intressant att veta. ;)

Gillar du fortfarande Honom?

Kram på dig!

Datum:2011-04-26 Tid:22:43:25 Blogg: http://venjoa.wordpress.com

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: