bilder på mitt nya rum! ~

För ett bra tag sedan (december) flyttade jag ut i "stugan". Pappa behövde renovera en del, eftersom min morfar, som från början byggde detta huset, hade gjort en del misstag. Nu har jag helt nytt golv nya skit snygga tapeter ~ (Jag valde inte fond-tapeten, jag bara sa att den var snygg när pappa visade mig den och så blev det den, jag valde även färg på de andra väggarna och listerna. Yaay. c:) Det var i somras jag valde dom, så jag hade nog valt andra nu med mindre starka färger, men jag ångrar mig absolut inte ;) Det är inte färdigt ännu, pappa håller på med vårat nya kök, så det kommer dröja ett tag innan det blir helt klart. Men jag uppdaterar så fort det görs några ändringar! C:

>>Här kan ni läsa om vad jag menar med "stugan" ;)<<

Okej, det är svårt att få bra bilder på detta rummet, eftersom det är så lågt tag m.m. Dessutom går det en skorsten rakt igenom golvet av rummet, vilket delar av rummet på två och gör att det verkar mindre ^^ Här är en liten skiss.. jag tror ändå inte ni fattar min skumma förklaring.. ;) xD (lite för mycket golv, men SKIT SAMMA! Orkar inte göra om den igen.. xD) ÅÅH, jag har så många planer och idéer! >w< Ska förhoppningsvis genomföras på sommarlovet, då jag har massvis med tid c:

Hm, undrar hur många som egentligen bryr sig... xD



Och nu... bilderna! :D Tror att bilden över gör det enklare att förstå bilderna ;) (orkade dock inte redigera dom.. xD)


Som ni ser så är det massa påsar och skit bakom bokhyllan, de ska ner i en byrå senare.. En byrå som ännu inte existerar dock xD



Jobbigt tak, jag kan inte ha "höga" möbler, hyllor, tavlor. osv. Y___Y Och ja... det hänger en groda i fönstret. xD

Tills vidare bäddar jag min säng såhär varje morgon, men snart kommer den vara proppfull med prydnadskuddar! >:D

På bordet bredvid sängen, trädet jag tog med mig från mamma. c:

Nu när jag kollar på bilder i efterhand märker jag massa failade saker... xD Kom också på att de få bilderna jag tog alldeles nyss blev bättre än de jag tog i morses.. :p Herregud, såhär många bilder har jag aldrig lagt upp i ett och samma inlägg förut! XD Jaja, nu vet ni ju iaf exakt hur mitt rum hos pappa ser ut! ;) Nu har jag suttit här alldeles för länge, inlägget tog nog mer än en halvtimma att göra.. heh. xD


Pussar på er som orkade läsa! ;*

Kommentarer
Mli skrev:


Åh vad fint :)



Ville bara tipsa om att jag just nu anordnar en tävling, kika in för att läsa om den http://itsyouandme.blogg.se/2011/april/vill-du-vinna-varor-till-ett-varde-av-200-kr.html



Datum:2011-04-08 Tid:17:01:22 Blogg: http://itsyouandme.blogg.se/
Hanna skrev:


Är det en symaskin som står i bokhyllan? ;o :)

Datum:2011-04-08 Tid:18:05:30
Emelie - Crazynails skrev:


Åååh, ge mig ditt rum D:

Datum:2011-04-08 Tid:18:31:18 Blogg: http://crazynails.blogg.se/
Lovisa skrev:


Vad fint du har det :) Jättemysigt!

Datum:2011-04-09 Tid:13:57:45 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: