iiih! iiiiiih! waaahh!

Såå himla skönt med lite tid över :D Jag börjar 9.20 idag, det är ju lite mer än en halvtimma kvar! Och jag som till och med låg och snoozade i en kvart, hihi >3< Jag besökte just tjejen (Jenny) som ska designa min blogg, det blev inte av i augusti, och fram tills nu hade jag helt glömt bort det. Om ni klickar här kommer ni till hennes blogg. Hon har nyss gjort ny design, som är jätte fin! Nu blev jag bara ännu mer lycklig över att just hon ska design mina blogg!
~
Jag hittade en annan blogg via Jenny's, som heter "Minimojen". Jag tyckte det lät lite lustigt, iaf så klicka jag min in på hennes blogg. Den var jätte söt! Jag såg också att hon har bloppis, och säljer saker hon gjort i lera, begagnade kläder och skor, nail art osv. "Ler sakerna" var super söta! Jag lånade några bilder:

Åh, herre jesus! (haha) Såna här übersöta smycken bara älskar jag! Det ända problemet är att alla människor som verkligen kan göra såna här på rätt sätt, säljer dom för... lixom, typ en hundra lapp! :O Detta cupcake halsbandet säljer hon för 50 kr, wtf! iiiiih! Jag ska köpa ett C:



Mobil smycke! iiiih! 20 kr! iiiiiiiiiih!


Söta marsmallows berlocker! iiiiiih! 5 st för 30 kr! waaah! *svimmar*


Hon gör dessutom "ler saker" (kallar jag det x3) på beställning, altså kan jag fråga om hon kan göra en speciell grej, och så gör hon det! (i de flesta fallen) Jag ska beställa från henne, så fort jag får pengar :3 (förlåt för det långa inlägget -w-)


FEEET LÄÄÄNK TIIIL MINIMOJEEEN!

Kommentarer
JENNY HSU ♥ skrev:


Hej! Ah.. jag skrev i min blogg för ett tag sedan att jag inte designar just nu då det är rätt mycket annat jag prioriterar i mitt liv, om mindre än en vecka åker jag utomlands, kommer tillbaka om ett par veckor, kan inte säga nu när jag kommer att ha tid då julen närmar sig osv osv. Förlåt att jag inte har sagt det till dig innan, om du fortfarande vill ha en design senare så kan vi kanske fixa det, men för tillfället hinner jag verkligen inte, hoppas du inte blir sur =/ Sen beror det också på hur omfattande du vill att jag ska göra designen, fixa bakgrund och header går fort. Det är allt det andra småpilliga med att ändra färger och önskemål som tar tid.. Men det kanske du kan fixa själv? Har du designat din design? Den är ju jättefin redan =)))

Datum:2010-10-18 Tid:14:27:08 Blogg: http://yannii.blogg.se/
JENNY HSU ♥ skrev:


Hehe ja du shit, för en som vet och kan alla koder så går det kanske snabbt, men jag har bara lärt mig det jag själv har gjort på min blogg (och de designer som jag har gjort), är inte jätteerfaren och har inte koll på alla koderna, därför skulle det där ta en hel dag för mig haha! måste testa fram o tillbaka tusen gånger osv osv. Du kan säkert mer koder än mig.. med tanke på din kommentarsida. Det jag tycker är roligt att göra är styla själva "designen", leka med bilder och penslar :)

Datum:2010-10-18 Tid:17:03:16 Blogg: http://yannii.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: