Jag är avslöjad x'3

Jag blev avslöjad idag, haha. På idrotten vart det två nior som höll i lektionen. Styrka blev det. I slutet av lektionen skulle vi slänga oss på tjockmattor, den som kom först till andra sidan gympa-salen vann, om ni fattar vad jag menar? x3 Det kunde jag förstås inte va med på, eftersom det skulle göra massa ont i magen.
Så jag sa det till läraren, så jag och Felicia fick sitta o titta på istället. En tjejklasskompis, som inte var ombytt, undrade förstås varför vi inte var med... Jag tänkte att hon skulle nog inte säga något till ngn annan, men där hade jag fel :c
Väl i omklädningsrummet är det första hon säger "-Visa era navlar!" Det lät nog lite skumt för alla andra, vadå "visa era navlar"? xD haha, blev då halvt tvingad att dra upp tröjan och visa min piercing. Jag piercade mig ngn gång i början av september- slutet av oktober. Så jag kände att nu när alla tjejer i klassen väl vet, så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva det även här på bloggen! :3



Bilden tog mamma precis efter att jag tagit hålet
. Detta är den ända bilden jag har, så ja. xD Lol, häng hade jag också, var tvungen att dra ner byxorna lite när hålet skulle tas. x'3

Så jepp, nu vet ni, jag har piercing i naveln! c:

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: