Inte en vintersko?

Mamma protesterade något otroligt när jag sa att jag ska ha Uggs i vinter. Att Uggs inte är vinterskor, utan mysskor.Jag litar inte riktigt på det, då lixom minst hälften av alla tjejer har Uggs till vinter idag? Så, jag vill ha er åsikt. Ni som har ett par tjocka Uggs, kan man ha dom i snön?Jag tänker inte traska runt i gummistövlar i vilket fall. Dessa har jag tittat på och kärat ner mig i:

Äkta uggs för ca 500 kr på tradera. Om jag fattat det rätt, så kostar väl riktiga Uggs minst 900 kr... Dessa går ut om nio timmar, ni som har Uggs och vet om de är bra i snön, är jätte super snälla om ni kommenterar det innan tiden är slut! :D

Kommentarer
ella skrev:


Sorry för denna kommentaren men ska vi till ishallen idag? du tappade ju bort din mobil så du har ju självklart inte sett mitt sms ;)

Datum:2010-11-20 Tid:10:04:31 Blogg: http://elliea.devote.se
美杏花ちゃん - BiancaChan skrev:


Yo~ ^^

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en vara/varor från yesasia.com för max 150 kr plus ett paket pocky ^^

Kolla min blogg för mer information~ ^^

http://biancaselin.blogg.se/2010/november/tavling-yesasiacom-1.html#comment



Kram<3

Datum:2010-11-20 Tid:13:09:53 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Dessi skrev:


Satan vad sköna dom ser ut att vara! c:

Datum:2010-11-20 Tid:16:31:58 Blogg: http://sugarsoap.blogg.se/
Mikuru skrev:


Hej!

Jag är en tjej på 167 år och älskar japan, manga och anime. Japansksubkultur!

Jag går i trean (e-lol) i engelbrektskolan och där så dör jag ^^

Hejdå!

Datum:2010-11-20 Tid:19:59:46 Blogg: http://garjzla.blogg.se/
Sara skrev:


Jag har för mig att de ska vara varma (min kompis hade vanliga uggs från dinsko förra året) men personligen tycker jag att de är så sjukt, jäkla fula................. :p

Datum:2010-11-20 Tid:20:09:47 Blogg: http://dreyra.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: