What did we learn today?

Hej hopp! ~ Denna dagen har gått grymt fort! :O Inte ett enda ämne jag har haft "svårigheter" för. Jag tror jag har blivit hjärntvättad, jag tyckte matte-lektionen var rolig! O.O Det är något skumt här, asså... Jag e på tal 16, betinget denna veckan är 18... omg xD

För er som undrar över designen... Ja, den har fått genomlida några förändringar idag! xD Fyy... jag älskar verkligen att göra om den! Hela tiden... Nästan så det bli jobbigt xD Jag brukar typ vara 'nöjd' med en design ca en dag, sen måste det vara nytt! xD Kan just nu inte bestämma mig för bakgrund eller header @.@ Det går ju inte precis att känna igen min blogg från dag till dag eller så... Jag måste skärpa mig! >.< Men, jag har hittat en lösning på detta! :D Jag har börjat göra designer till bloggare med Blogg.se! Jag har bara gjort två st designer än så länge, till två av mina kompisar :) De ville inte ha ngt speciellt, men... Här har ni i vilket fall exempel på vad jag kan göra ;)

Dessa har jag hjälpt:
Ida's blogg och Maja's blogg.

Måste bara skriva om Felicia's nya tröja... Hon har tjatat ganska mycket om den, typ.. i två år xD Så, idag (eller när?) fick hon den ;) jag är så avis! :O Finns i dessa färger...

Och nu när hon idag hade på sig den, så blev jag också helt... Gah! Låt oss kortfattat säga att JAG VILL HA DEN! Jag tänker låna den av henne, men kanske... kanske... köpa en egen? c: Det kommer säkert rea nån dag, haha ;) Men i så fal.. Vilken färg? :D

Förlåt för att jag skriver så mycket... >__<''
Grattis till dig som hade ork att läsa allt ;)

Kommentarer
Akumaa - I was born 2 b awsome skrev:


Det är nästan alltid 25% rea på hans tröjor.. FÖRUTOM just denna tröjan. Min kostade 15$ och typ 12-17$ i frakt, vet inte exakt vad det blir i svenska pengar, men det blir ju en del.. Fast jag tycker du ska köpa den, det är den värd!! :D

Datum:2010-12-13 Tid:16:35:33 Blogg: http://foreveronmymind.blogg.se/
Lovisa skrev:


Äsch det var väl inte så långt. Om man är en trogen besökare så läser man ju ändå ^^

Datum:2010-12-13 Tid:16:58:22 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Zoofie skrev:


Det skulle vara huuuur gulligt som helst :) Jag behöver det verkligen :) hihi <3

Du kan ju delta då den börjar om igen, jag tror det är på onsdag kl 16 :)

Datum:2010-12-13 Tid:17:28:53 Blogg: http://zoofie.devote.se
fellan skrev:


tack! min kompis har gjort den. :)

Datum:2010-12-13 Tid:17:45:54 Blogg: http://braigatips.blogg.se/
fellan skrev:


hej! skulle du kunna förklara hur du har gjort så att det är en annan bakrund där man skriver komentarer?

och hur du har gjort så att det står "...och klick!" där man skickar komentaren?



jag skulle bli jätteglad om du typ skulle kunna förklara hur i en komentar! du kan få en länkning då??

Datum:2010-12-13 Tid:17:49:33 Blogg: http://braigatips.blogg.se/
Zoofie skrev:


Alla röster nollställs på onsdag kl 16 tror jag det är ^^ men jag kan hjälpa dig lite då isf :) jag säger till när det börjat om :)

Datum:2010-12-13 Tid:19:31:22 Blogg: http://zoofie.devote.se
Lovisa skrev:


sv: Hehe :D Svårt att inte låta bli ;D

Datum:2010-12-13 Tid:19:54:39 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Lovisa skrev:


sv: Åh vad roligt! Hihi ^^

Datum:2010-12-13 Tid:20:18:06 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
elin [fotoblogg] ♥ skrev:


sv: nej :)

Datum:2010-12-13 Tid:20:45:55 Blogg: http://nniles.blogg.se/
Lovisa skrev:


sv: Quornbitar är gjort av quorn som är vegetarian-mat :P gjort på typ svamp... det finns en massa quorn-produkter. Hamburgare, "kött"bullar, bitar osv... smakar som kyckling eller nåt :)

Datum:2010-12-14 Tid:18:07:40 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: