Vägg o3o

(fin rubrik... xD)
Kom just hem från en jätte kort skoldag!
Vi började 8.45 (men jag missade bussen, så jag 'började' 9.00) och slutade 13.00, eftersom det inte var ngn spanska, varför vet jag inte. Bara 4 timmar i skolan! Tjoho :D
Kom på att jag inte bloggat idag, gomene D: Har blivit väldigt slapp med det denna veckan! :O Men jag är ganska säker på att det blir mycke att läsa på lovet ;D

Hahaa.. känner mig lite wierd som går och tar närbilder på en husvägg.

Men jag måste ändån erkänna att jag lärt känna min kamera lite bättre dessa dagar jag varit sjuk :D


Originalbilden, om ngn vill se vilken vacker färg mitt hus har.. xD

Nu ska jag gå o göra en lista på hur jag vill min 'drömkille' ska vara! Vi gjorde tydligen det på No lektionen (sex o samlevnad) i onsdags, o Fredrik (min No- och Matte lärare) ville att jag också skulle göra en ;3

Kommentarer
Lovisa skrev:


Haha vilken uppgift ;D Men rätt kul och enkel ^^

sv: Ja! Jag lyssnar på vinnarlåten också och den blir bättre och bättre varje gång ^^

Datum:2010-12-17 Tid:16:06:49 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: ååh tack så mycket :D <33



hihi vad roligt :D vad bra att ni släpper ut dom också, så de inte behöver vara inne året runt ^^ som många kaniner tyvär får :(



kramar<3

/kokorochan

Datum:2010-12-17 Tid:17:00:37 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Matilda skrev:


svar: tack, är min pojkvän (veritasangel.blogg.se) som fotat dom :)

Bor du nånstans i närheten av skogstorp elr?

Datum:2010-12-17 Tid:17:35:48 Blogg: http://minimojen.com
P H O T O // Fanny Gustafsson skrev:


sv; Hmm.. okej!

men det här med "boxar" i menyn har jag skrivit om här : http://faannys.blogg.se/2010/november/bloggtips-dela-upp-menyn-i-boxar-1.html

Datum:2010-12-17 Tid:17:39:54 Blogg: http://photo.blogg.se/
Matilda skrev:


svar: kul :) inte många som känner till lilla skogstorp :)

Datum:2010-12-17 Tid:19:03:16 Blogg: http://minimojen.com
Kokorochan skrev:


svar: tyckte du inte om rimmen? :O jag tycker de var bra ^^ men jag kan inte rimma på mer än hatt och katt så jag blir kanske lätt imponerad xD



svar: det kan inte vara roligt för dom :( det kan jag tänka mig :D de är ju släkt med haren trots allt ^^



kramar<3

/kokorochan

Datum:2010-12-17 Tid:20:52:56 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: