My spotted nails ~

Jag han knappt fatta att det är sant... Olle åkte ut från Idol. Jag såg reprisen på utröstningen idag. HUR kunde det hända? Minnah ska inte vinna Idol. Jay ska vinna, Olle ska komma tvåa. Vafan då >_< Aja, jag vet att Jay kommer vinna, så det är ingen fara :)

Sitter och målar naglarna... <-- intressant fakta. Det var ett tag sedan nu, så de blev väldigt kladdiga och fula, iaf ena handen -w-

Vad tycks? :D
Skulle passar perfekt med nagellacksfläkten som jag tävlar om, nu när jag har så brottom! Ska till stan med mamma och köpa julklapp till Elise och några andra sötisar ~

Kommentarer
I'm Just A Ordinary girl ^^ :) skrev:


SVAR: ett företag där dem säljer godis och tobak och sådan :) den heter ''syrico gross'' sök på google så kommer du hitta det .. :)

Datum:2010-12-05 Tid:12:20:46 Blogg: http://imjustaordinarygirl.blogg.se/
Maja skrev:


Snyggt

men vet du vad? Jay ska komma 2:a för tvåorna kommer alltid mycket längre och det går alltid mkt bättre för tvåorna :D

Jay<3<3<3<3<3<3<3<3

Datum:2010-12-05 Tid:13:06:45 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: tack :D ska visa mer saker snart ^^ <3



åh tack, vad bra :D då blir det säkert en sådan tävling snart ^^ kanske innan jul :)



kramar<3

/kokorochan

Datum:2010-12-05 Tid:13:14:06 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: ja :D

dom går ju att se på internet ifall man missar ^^

vad roligt att den blev bra :D



fina naglar förresten ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

Datum:2010-12-05 Tid:13:16:08 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Lovisa skrev:


Eller hur!? Min haka bara föll när de sa att Olle åkte ut!! Han skulle ju komma tvåa och Jay vinna ^^

Dina naglar blev fina! Jag målade mina nyss, men jag lyckades stöta i en massa saker direkt efter så det blev fult :P

Datum:2010-12-05 Tid:14:27:21 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Maja (igen) xD skrev:


Orkar inte svara så mkt ^^' men tack iaf <3<3



Jodå jag är jätte duktig xD

Datum:2010-12-05 Tid:17:04:49 Blogg: http://callmemajsan.blogg.se/
Lovisa skrev:


sv: Hehe de flesta är nog längre än sina föräldrar... fast jag är ju 176 så i mitt fall är det lite udda kanske. Hur lång är du?

Jo de kommer nog säkert få jobb ändå! De är ju redan kändisar.... men jag hoppas ändå att Jay vinner ;) Tvåorna i tävlingar brukar man ju komma ihåg...

Datum:2010-12-05 Tid:17:15:21 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: