Sur som citron

Hej hopp! Kom just hem från julavslutning i skolan. Sång i matsalen, choklad och Mer i klassrummet, slut. Måste erkänna att detta var den tråkigaste avslutning jag haft. Ingen ville va med på kort, så det blev inte några sådana heller. Efteråt hade jag tänkt göra något roligt med någon klasskompis, men dom skulle äta på Torggrillen. Jag tror jag ska sätta mig i mitt lilla emocorner och se på anime och lyssna på musik resten av dagen och bara deppa, över den där fula lite bajsiga papperslappen jag fick av min klassföreståndare. Senare ikväll ska jag ägna nöjet till att bränna upp den ~


Nu är det lov, och jag hat gott om tid på mig att göra designers! :D Jag ska göra en ny header till mig själv, men jag hjälper gärna andra om det finns ngn som vill ha något fint till Jul :D (eller det kommande året ;D)

Nu ska jag in till stan, jag trodde jag skulle till tandregleringen idag, men han var sjuk, så det blir på torsdag istället. Och jag måste hitta något till mamma, gah, panik!

Kommentarer
Josefin skrev:


Haha vill oxå bränna mina betyg xD

Datum:2010-12-21 Tid:13:16:02 Blogg: http://josefiiinss.blogg.se/
chiaki skrev:


sv. jamen precis! Ofta kan man ju falla för lite vem som helst (t.ex. har jag varit lite förälskad i killar som jag vet att jag inte hade passat med och att det bara skulle vara jobbigt att vara tillsammans, men vad kan man göra? ^^) fast ens drömmar inte stämmer in på honom/henne.

Jag tror inte att det existerar en "drömkille" för alla har sidor som man inte riktigt gillar, därför vill jag inte heller drömma för mycket för jag kommer ändå att tvingas äta upp mina ord när jag faller för nån som inte alls är som min drömkille ;)

Datum:2010-12-21 Tid:15:18:25 Blogg: http://xchiaki.blogg.se/
Akumaa - I was born 2 b awsome skrev:


Sv: Asså, det är PRECIS så jag känner! Hon har snackat så mycket skit, och gjort så mycket som hon inte kan erkänna, att jag inte alls litar på henne längre, och jag ser henne inte ens som min bästis längre. Sorligt, men sant. Jag vet inte, tar hon Ella från dig är hon fan sjuk i huvudet. Du har ju inte gjort något annat än att försvara mig ju! Även om du har gjort något annat, så förtjänar hon det för jag kan avslöja att hon snackat väldigt mycket skit om både det ena och det andra! :p



Aha, okej. Jo just det, jag såg bilden oredigerad på picnik. Den blev finare än jag trodde! :D <3

Datum:2010-12-21 Tid:15:25:12 Blogg: http://foreveronmymind.blogg.se/
chiaki skrev:


sv. jaa du har rätt!

jag har kärat ner mig i alla möjliga typer av killar (fast jag har nästan aldrig varit "kär" på riktigt, bara typ förälskad), ibland har det varit nån av dom "coola" som jag absolut inte passar in bland. Och så tänker jag alltid för mig själv att "han är nog snäll inuti" och allt möjligt XD

hehe lycka till med letandet :D jag ska försöka hitta nån jag också, är så trött på att vara singel XD

Datum:2010-12-21 Tid:15:56:11 Blogg: http://xchiaki.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- men hon skrev en sajt!?????

Datum:2010-12-21 Tid:16:01:49 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- någon sajt?

Datum:2010-12-21 Tid:16:14:19 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
Lovisa skrev:


Hihi, jag ska också sätta mig och fixa med designen ^^

Datum:2010-12-21 Tid:17:36:04 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ skrev:


- kommer ej ihåg och hittar inte den kommentaren just nu!

Datum:2010-12-21 Tid:18:17:13 Blogg: http://lovehannah.blogg.se/
riiisboll skrev:


Sv: haha jaa jag med! men i sverige har de typ dött ut. efter att matrix filmen tonades ner blev flippfloppmobilerna utdöda typ XDD men här i japan är de sjukt populära än :D antingen flippflopp eller iPhon typ XD



hum...förstår inte riktigt hur du menade med att det ändras, men en sida och bok som jag gillar är Genki I och II. Annars för de som kan bra engelska är SFJ en bra bok. Dock ganska tråkig eftersom det inte är så mycket bilder i XD. Men Genki har både hemsidor och nerladdningsbara filer =^.^=

Datum:2010-12-21 Tid:18:21:53 Blogg: http://riiisboll.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: