Snöboll.. x'3

Gash! Jag har verkligen blivit en galning när det gäller att shoppa! Idag var jag och mamma i stan, och sedan cyklade vi till Fynda... Ja, vi cyklade i detta vädret! xD Mötte nästan inga cyklister, alla gick... Haha, Go go jag och mamma! xD På Fynda fick/köpte jag (tror jag betalar tillbaka mamma sen) två rosa sjalar, lite julklappar till Fred-rik och en awesoome rosa ögonskugga :D Det ser ut som en liten "mini-deo" fast avlång, i röret ligger ögonskuggan, och så rullar man på ögonlocket så det kommer färg! *Hohoho, så duktig på att förklara* Yaya~ Vi hoppade också inte i en frisörsalong och klippte mina toppar :) Yaay for drop in 8D

Min kamera bestämde sig för att vara cp denna afton, så det blev inga bra bilder på mina fynd... >.<
Så istället ska jag visa er hur användbart Picnik.com är! ;)

FÖRE:


EFTER:


Så nu vet ni att jag inte redigerar mina bilder så våldsamt mycket, faktum är att detta är den första bilden jag redigerat^^ Jag tänker faktiskt börja fota lite :D

Kommentarer
Lovisa skrev:


du är rätt skicklig på det där med bilder tycker jag :) och du får ta och visa den där ögonskuggan, låter lite knäppt med en ögonskugga i ett rör! haha :D

Datum:2010-12-18 Tid:21:30:11 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
jollia skrev:


Svar: Språkresa är en resa man gör till ett annat land för att träna upp språket.

ex: åka till England för att förbättra sin engelska :)



sen gör man ju självklart andra saker oxå ;D

Datum:2010-12-18 Tid:21:41:32 Blogg: http://meloniwi.blogg.se/
Matilda skrev:


svar: här är iaf skogsberg en gård

Datum:2010-12-18 Tid:23:48:35 Blogg: http://minimojen.com
riiisboll skrev:


hur länge har du fotograferat? är en noob själv XD försöker lära mig lite :)



SV: jag kommer bara bo i Japan så länge mitt visum räcker. Jag ska studera här i 1 år och sedan måste jag åka hem. Jag måste plugga vidare så att man kan skaffa sig ett prima jobb sen =^.^= Tills dess så ska jag njuta av tiden här =^.^= har du varit i Japan?

Datum:2010-12-19 Tid:03:11:11 Blogg: http://riiisboll.blogg.se/
Jollia skrev:


Svar: Jag kommer åka dit ensam men man kommer få göra ett "test" för att hamna i en grupp som kan ungefär lika mkt engelska som en själv :)

Datum:2010-12-19 Tid:10:23:40 Blogg: http://meloniwi.blogg.se/
fellan skrev:


å tack så jättemkt!! :D

Datum:2010-12-19 Tid:10:25:36 Blogg: http://braigatips.blogg.se/
Kokorochan skrev:


svar: hihi kanske jag kan göra :3 fast han vet ju redan varför, säger det rätt ofta ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

Datum:2010-12-19 Tid:14:54:20 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: