~ GOTT NYTT ÅR! ~

Nu är det 2011, Tjoho! :D
Som prästen i kyrkan "förra året" (igår) sa: " Det bara en siffra. Vi byter ut nollan mot en etta, betyder det något? Fast, det är ju bättre att vara en etta än en nolla...!  "

Inför detta år, har jag många mål och förhoppningar! Här är ett par av dom :)

♥ Lära mig sätta i mina linser! ;o
♥ Börja träna lite, förhoppningsvis Friskis o Svettis. (Bl.a för att höja betyget i idrott)
♥ Höja mina betyg, minst VG i (nästan) alla ämnen! (Göra mitt bästa i skolan)
♥ Ta konståkningen mer på allvar, åka på fritiden osv.
♥ Se många animes!
♥ Spara pengar till...
♥ Respektera min kära mor mer.
♥ Umgås mer med kompisar!
♥ Börja i elgitarr och sång.
♥ Komma närmare ***** ;3
♥ Rita minst en egen serie.
♥ Gå på många konvent!
♥  praoa på ett dagis.
♥ Vara mer aktiv på bloggen, och skriva lite intressantare inlägg, och ha några tävlingar! ~

Detta ska jag kämpa för detta året! Fighto ~

Kommentarer
Lovisa skrev:


Gott Nytt år!

Fighto! ;D

Datum:2011-01-01 Tid:00:50:42 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/
Emma å Alexandra<3 skrev:


Nu ska vi ha en frågestund kombinerad med en "dagens blogg".

HELA 3 vinnare kommer dras! :D

De du måste göra är att ställa frågor till frågestunden! De BÄSTA eller/och FLESTA frågorna blir DAGENS BLOGG!! :D

KOMMENTERA FRÅGOR NU, VAD SOM HELST! <3



Förlåt om du inte gillar sådan reklam, <3

Datum:2011-01-01 Tid:01:45:25 Blogg: http://alexandraoemma.blogg.se/
aidaj skrev:


gott nytt år!! =) önkar dej lycka till med dina mål ;)

Datum:2011-01-01 Tid:02:05:21 Blogg: http://flowerrock.blogg.se/
Sanna - julens blogg på bloggen! skrev:


Fin blogg!

Vad ska du göra idag då?

Datum:2011-01-01 Tid:11:44:02 Blogg: http://sannakbss.blogg.se/
P H O T O // Fanny Gustafsson skrev:


sv; Kanske :)

Datum:2011-01-01 Tid:12:00:03 Blogg: http://photo.blogg.se/
美杏花ちゃん - BiancaChan skrev:


Ganbatte! ^^



SV: Ja det har jag~ ^^

Skilda föräldrar är det värsta jag vet ><

Jo jag håller med dig~ Det skulle vara mycket lättare att bo på samma ställe ^^ Haha jag längtar tills jag får flytta hemifrån jag med xD Jag vill så gärna klara mig på egen hand och flytta till Japan och gå på universitet där ^^

Småbarn är söta dom~

Haha aw 2 år ^^

Jag gissade bara ^^ Haha gud ja, jag känner mig så liten XD Haha ja det får jag ta och kolla på ^^ Säkert lite enklare då ^^



Ingen fara ^^

Datum:2011-01-01 Tid:13:58:08 Blogg: http://biancaselin.blogg.se/
Kokorohcan skrev:


svar: jag gjorde det ibland förut när vår scanner funkade, men eftersom den är trasig går det inte lika bra :( vi ska köpa en ny snart :)



GOTT NYTT ÅR igen ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

Datum:2011-01-01 Tid:16:03:18 Blogg: http://kokorochan.blogg.se/
Sanna skrev:


- Ja vist kan jag det! Skicka en mail till mig med en bild (helst en liten) och dina inloggnings uppgifter, så fixar jag det!:)

Datum:2011-01-01 Tid:17:55:10 Blogg: http://sannakbss.blogg.se/
Lovisa skrev:


sv: Aha... jag satt rätt länge med det också... man måste ha tålamod! haha

Men om du vill så kan jag kopiera från min kodmall så kan du jobba från det :)

Datum:2011-01-01 Tid:18:44:22 Blogg: http://vinrodadagar.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: