Kräftskiva i ett garage, omringad av små ungar

Igår var jag, mamma, Elise och Stefan på kräftskivan i garaget, där vi också var förra året.
Jag ville inte följa med först, men blev tvingad.. (haha) När vi vart där i ca en halvtimma, gick jag och Elise ut från garaget och gungade lite i trädgården. Då var det en söt liten mullig tjej som gick fram till mig. Hon bara stod och stirrade på mig till en början, tills hon tog tag i min skjorta och såg med stora ögon på rosorna (på skjortan) men hon sa inte ett ord. -Tycker du om blommor? frågar jag tillsist. Hon nickar frenetiskt.
Vart jag än gick senare, följde hon efter. Efter en stund, kunde jag inte gå ngnstans utan att bli förföljd av ca 10 st småtjejer! Helt plötsligt var jag super poppis! Kändes nästan knäppt för min del... haha

Så igår kan man säga att jag var barnvakt åt runt 15 små tjejer! Vi lekte massor och hade kul...
Elise störde sig på att jag var så barnslig, men hur ska man annars vara när man har massa barn omkring sig?
En av mina favoriter hette Bianca. Jag vet inte hu gammal hon var, 6-7 år tror jag.. super söt!
Det var lite läskigt, för de flesta hade gått hem vid elva-tiden, så jag skulle åka hem. jag sa hejdå och vinkade till henne, men hon bara stirrade surt, som om det vore mitt fel att jag skulle åka hem Cx sööt säger jag bara!

Oj... det blev inte lite text i detta inlägg!
Ni som orkade läsa får en kram

Lägg gärna märke till vad jag gjort idag! stjärnor runt kommentarerna här nedan, ram runt kommentarer,
små söta bilder i inläggen! (börjar med det idag)

Kram på er ~


Kommentarer
Emmy skrev:


Konichiwaa! :D Varför raderar du dina komentarer som uttrycker sig med att säga att din blogg är fin osv^^ det är väl bara kul att få!:D

Visst kommer du ihåg vem jag är^^ Kramkram

Vill också säga att logga in på msn nån gång:) skulle vara kul att prata med dig,det var längesen..:(

Datum:2010-08-30 Tid:17:51:18 Blogg: http://babypez.blogg.se/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: