tapet klister här, tapet klister där... =O

jag blev färdig med röd kurs i matten idag! weey^^
jag gjorde även ett tal på matte läxan X3
6 papper med extra uppgifter ska nu helt plötsligt också göras.. =s
vi satt bara och stirrade på musiken.
Lage pratade om... eh... något som hette något konstigt :s
krångligt var det, jag blev lite rädd
när han sa att sånt här skulle komma på prov i nian... D:
jag hoppas på att få stanna hemma imorgon...
jag tänker gör matte läxan, engelska läxan och svenska läxan hemma,
(bara en lektion kvar i teknik salen, så jag fick ta med mitt arbete hem att göra)
och teknik arbetet också.
det känns till och med bra att få göra läxorna hemma i lugnt och ro^^
jag får snyta mig varje kvart, och så hostar jag skit mycket och skit högt.
jag av även ont i halsen och knarkar halstabletter hela tiden.
junu gör det ont i magen, en sån känsla
som om man gårr tunt med magont hela dagen,
och plötsligt kommer någon och boxar till en D:
så jag hoppas på en hemmadag till imon!
man får passa på att va sjuk när det inte är massa prov! ;D

nu ska jag sitta en stund vid datorn innan jag cyklar till gitarren,
efter det åker jag in till stan och äter pizza med mamma och Elise^^
dessa dagar med visning börjar bli bra nu, pizza hela tiden! :D

just det! på svenskan så hade jag inget att göra, så jag ritade på ett papper.
jag skrev tusentals gånger "Kyo Kyo Kyo" och massa hjärtan.
på andra sidan ritade jag Miku Hatsune och Ichigo Kurosaki,
samt att jag skrev "Maglena" och "Emelina"...
jag skrev ner det jag och Felicia pratade om :'D
jag hade glömt slänga lappen, och då hittade Oliver den en lektion senare.
han läste upp allt vad det stod, även några roliga saker... hehehe....>o<
jag hörde han fråga felicia om det var hon som gjort den, och jag låtsades
inte märka honom när han gick mot mig.
-har du gjort denna? jag utbrast -VADFAN? jag trodde jag slängt den!
han flinade när jag stampade gick mot papperskorgen.
 i tekniken så fick vi sluta tidigare, vilket inte passade mig.
det tar tid för mig att städa allt kladdigt tapetklister
som Jonathan gämt ska kasta på mig. då var det bara jag, jesper och fredrik kvar.
när jag gick ropade jag "hejdå" till fredrik, då jag glömt att jesper satt där också.
hejdå sa fredrik hejdå sa jesper.
herre gud! jag har pratat med många killar idag 8D
dessutom skrev jag av Linus glosor på engelskatimmen!

gomene! (förlåt) jag trodde inte inlägget skulle bli så långt!


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: