OMFG!

just nu är jag helt uppe i varv!
Bea (kompis) tipsade mig om en bra hemsida när vi pratade skosnören,
som heter Kawaii Design.
jag sa att namnet lät lovande och då skrattade hon :D
jag gick i samma klass som Bea i 0-2 men vi var nog inte riktigt "vänner"
misstolka inte, vi var inte ovänner eller något sånt^^
men nu har jag börjat träffa henne i kyrkans hus tsms med Maja^^
men nu babbla jag bort mig!
jo, jag gick in på hemsidan nu, och jag höll på att ramla av stolen!
det må finnas många hemsidor på internet,
men det här är min absoluta favorit hemsida!
www.kawaiidesign.se
den är svensk och det är rätt billigt.
nu ska jag spamma er med bilder!

så gulligt armband! 49kr

49kr

super söt väska 89kr

jag vet... jag gillar inte att bära diadem, men om jag ska på något mangakonvent och inte har cosplay kläder, så är der parfekt att ha såna här gulliga accessoarer!♥

jag vet att det kanske är lite dyrt för ett hårspänne... menmen^^ 49kr

49kr

dessaär så grymt coola:D 59kr

söta^^ köpa massa såna här i olika färger! òwó 49kr

denna tyckte jag var jätte söt, och den kostar bara 29kr!♥

49kr

SUUPER KAWAIIIII! tänker köpa! 29kr

hihi, jag tänkte inte köpa dessa, men de var så gulliga att de var värda att finnas på bloggen! 169kr

åååh!

en sån plånbok måste man ju bara ha! 99kr

dessa vantarna står på min önskelista inför nästa vinter! 149kr

häftig klänning 8D men jag skulle nog aldrig bära en sådan.. möjligen på ett halloween party eller ngt^^
btw, modellen heter Katrin och jag har köpt en hoodie av henne^^ 269kr


nu ska jag gå och läsa läxor.... men jag ska spamma er med ennu mer bilder imon!
vänta bara! moahahahaha!


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: