walking with dinasaours

jag vaknade upp i ett nästan kolsvart rum väldigt nära golvet. bara en lampa tänd och jag kunde inte få upp den jävla rullgardinen. det är en sålänge ovant att ha mitt gamla rum igen men jag är väldigt glad! bara ut med alla pappas och emmas kläder och in med mina så är det klarrt! jag fick skjuts av emma vilket var skänt att jag slapp cykla. matte direkt på morgonen och sedan no prov, dååligt som vanligt. det har blivit en dlig start på terminen med dåliga betyd på proven och läxorna! jag fattar inte.. jag tränar så himla mycket för att jag har så svårt att lära mig. fast ett plus att ju att man har en rolig bänkkompis;D fast man kanske inte säger 'bänkkompis' när vi inte sitter vid bänkar utan bord.. äsh jaja ni fattar vad jag menar o.o' felicia berettade att simon hade stått och stirrat utanför klassrummet då bara jag och hon var kvar och gjorde provet, och att osman lös henne i ansiktet med en laserlampa XD jag var tvungen att vänta på felicia när jag egentligen hade bråttom hem. vi ska ju på "walk with dinasaours" idag! vendela skulle också dit. det gick rätt snabbt att åka dit faktiskt. vendela hade antagligen inte med mobilen för hon svarade inte på mezz-.-' det var väldigt kul och vi lärde oss saker om dinosaurierXD vid slutet av föreställningen så sa han (en kille som gick runt på scenen och pratade) att nu, kommer den största av alla. den farligaste och mäktigaste. det visades en skugga av en t-rex. TYRANOSAURUS REX! ut kom en liten liten dino, publiken skrattade. den var mycket mindre en skuggan som visats på duken. -tja, detta är ju bra en lite unge. den sprang runt och pep på två andra dinosaurier och de skulle anfalla honom, då den riktiga rexen kom, ungens mamma. den var SKIT stor! fast igentligen så var ugnefär dens mun lika stor som hela scenen på rktigt, men det får ju inte plats o.o' det var så kul när de bara var mamman och ungen kvar, den stora gick runt och röt jätte högt, men när den lille pep så skrattade hela publiken. mamma tittade konstigt på ungen men fortsätte rytaXD man kan faktiskt kolla på walking with dinasaourus på youtube. det var i scandinavium, fast bara halva lokalen för det är ju så stort. allt avslutades med att den lille rexen sprang runt och bugade till sammans med killen som pratade, och till sisst ett högljutt rytande. vi lämnade molly på västragärdet och åkte hm, jag skrev bloggen och ska nu sova inne på elises rum. om jag nu kommer kunna sova.. elise har fått en egen mobil och lyssnar på ringsignaler, man kan inte ha musik på den. vissa av er som känner mig vet att jag en gång hade en urdålig liten minimobil- samsung. ush va dåliga samsung är! kanske lägger upp bilder imon^^ bai bai!





PS: buhuu jag vann nt tävlingen på fokis.se denna gång heller:( bätrre tur nästa gång ;)


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: