Konståkning??!?!?

var då i ishalan igår och träffade vendela, vilket jag inte hann skriva igår^^ idag spelade vi basket på idrotten!! vilket jag inte såg fram emot, men det ble jätte kul redan i början då vi övade mål i små grupper jag och julia. sedan spelade vi ett lag mot ett annat tjejlag, killarna spelade försig, vilket var tur för annars hade det inte blivit sådan girlpower!!!! slutade 10-8 till mig och mitt lag^^ man fick ju två poäng pär mål så de behövde bara ett mål så hade det vart lika!! på onsdag sa vi spela innebandy, booring! men eftersom vi kör killarna och tjejerna för sej så kanske det blir kul! jag gillar ju basket men inte innebandy.. jo just det! jag hoppade upp och skulle stoppa billen, men den nuddade bara spetsen av mitt lillfinger, men lyckades böja det så det gjorde skit ont! men det sket jag in och fortsatte spela. hela dagen hade jag ont, och när jag gick till sjuksyster så hade jag stukat det! så nu går jag runt med ett jobbigt bandage. fick skuts av Lina till ishallen, jag hade haft sten koll på klockan me sen kom ett br program och plötsligt.. var det bara fem minuter kvar innan vi började! tack o lov kom jag i tid, fasktiskt fem minuter senare men, vi började endå inte först ytterligare fem min senare! jag fick damp på mig själv och började nästa lipa, alla är så duktiga och jag är sämst av alla! jag vet att 'övning ger färdighet'
nu vet jag varfr alla va så duktiga, den s.k "skidskoskola" jag "gick" i, var inte skridskoskola!!! det för för f*n konståkningsskola!! jag ska till ishallaen på den riktiga skridskoskolan, och ska försöka tvinga med felicia så jag inte är lika ensam som jag vart de senaste tre veckorna X3 nu ska jag fortsätta med ..öh.. allt annatXD bai bai läsare!




PS: orkar inte lägga upp bilder längre som ni märker -.-' men det kommer la X3


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: