hello ^^

idag var det tandläkarn på morgonen :S fick ett konstigt gummi band på tandstälningen...
tror att jag snart kommer bli av med gluggen!!! yaay<3
fick tillbax NO provet idag... 43/48
vi fick sluta tidigare, och jag hann precis med bussen!
jag sprang dit och bussen kom när jag knappt han fram, me den väntade.
tur kallas det! woah! det trillade nyss ner ett ljus några centimeter från mig...
den sitter lite löst, om jag hade suttit närmare väggen hade den landat på mitt huvud!
emma och pappa kollar på villor i orsa. jag hoppar verklige att vi köper en sommarstuga<3
skulle vara så otroligt kul!
jag ska börja plugga lite på spanska provet till onsdag, sedan ska jag träna lite^^
jag måste bli lite vigare! oh just det, på tal om konståkningen...
vi ska ha lucia tåg! och jag ska gå näst längst fram...
vi går två och två och vi ska dela på oss, då kommer jag leda hava gruppen!
läskigt att stå längst fram, mycke hänger på mig och jag kommer
säkerligen göra bort mig... jag varnar er, kom inte och titta!
ett problem bara... vi ska var ett lucia tåg, och skridskoskolan ska vara
små tomtenissar.... men jag går ju i båda delarna!
jag kan inte vara med på båda!! detta måste jag fundera mer på,
jag är säker på att vi inte ska vara tomenissar, jag och Isolde x3
nepp nu ska jag dra, en liten hälsning till felicia bara;
hej hopp gummi.....
XD


Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥
bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?
Trackback


Om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bor i: Falkenberg (Halland).

Om bloggen:
Skapades 10 Oktober 2008, var då en blogg jag bara skrev lite i då jag kände för det c: Började "tas på allvar" i mitten av 2010 ;) Handlar om mig och mitt liv, kort sagt :)

Kontakt:
Det första ni kan göra är helt enkelt att lämna en kommentar, annars kan ni ställa en fråga i min Blogresponse, (finns i menyn) eller så kan ni maila mig å: [email protected]

Bloggen syns bäst i:

Och totalt cp i: